خبرگزاری کار ایران

نارضایتی قصابان بردسکن از بالا بودن قیمت کشتار دام در کشتارگاه

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۲۷

تعدادی از قصابان شهر بردسکن به نمایندگی از دیگر قصابان با حضور در جلسه شورای شهر بردسکن ازبالا بودن قیمت کشتار دام در کشتارگاه گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قصابان بردسکن از شهردار و اعضای شورای شهر درخواست کردند که در رابطه با قیمت کشتار دام در کشتارگاه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آنها گفتند: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی توان خرید گوشت مردم پایین  آمده است و هزینه کشتار یک راس دام سبک از  8 هزار تومان به 13 هزار تومان برای قصابان مقرون به صرفه نیست که می طلبد متولیان امر در قیمتی که پیمانکار ابلاغ کرده است تعیین تکلیف  شود.

رمضانپور به همراه زاهدی که پیمانکاران کشتارگاه بردسکن هستند ، گفتند: از سال 94 تاکنون هیچ افزایشی قیمت کشتار دام نداشته است و در حال حاضر با توجه به بالا بودن هزینه های جانبی از جمله قبوض آب و برق و  دیگر هزینه‌ها ، قیمت قبلی به هیچ وجه هزینه های انجام شده را تامین نمی کرد و برآن شدیم با توجه به استعلامات انجام شده توسط شهرداری از شهرهای همجوار در رابطه با قیمت کشتار دام در کشتارگاه  از 9 هزار تومان به 13 هزار تومان افزایش پیدا کند که متاسفانه  قصابان با افزایش این قیمت مخالفت دارند.

آنها اظهار داشتند: در سنوات قبل به طور متوسط روزانه 70 راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه شهرداری کشتار می شد ولی درحال حاضر به 20 راس در روز رسیده است که با قیمت اعلام شده هنوز هزینه های کشتارگاه را جواب نمی دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن نیز با بیان اینکه هنوز کمتر از 10 ماه دیگر قرارداد کشتارگاه با پیمانکار باقی مانده است گفت: می طلبد قصابان و پیمانکار کشتارگاه بایکدیگر کنار بیایند و موضوع را مرتفع کنند. 

علی صابری افزود: طبق قرارداد یکسال گذشته قرارداد کشتارگاه بردسکن با پیمانکار فعلی به پایان  رسید ولی براساس بندهای مندرج در قرارداد بیان شده است درصورتی که عملکرد پیمانکار راضی کننده باشد می توان به مدت یکسال دیگر قرارداد آن را تمدید کرد که با توجه به رضایت دادستانی ، شبکه دامپزشکی و شهرداری و شورای شهر این مهم انجام شد و برای یکسال دیگر قرارداد آنها تمدید شد که کمتر از 10 ماه دیگر هنوز پیمانکار فعلی مسئولیت کشتارگاه را برعهده دارد.

وی از پیمانکار کشتارگاه خواست قیمت اعلام شده را 10 هزار تومان در نظر بگیرد که نتیجه اعضای شورا برای حل این موضوع نتیجه نداد و قصابان جلسه شورا را ترک کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز