خبرگزاری کار ایران

پس از چند روز پیگیری؛

برق مجتمع معادن مس تکنار بردسکن وصل شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۳۳۸

مدیر مجتمع معدن مس تکنار بردسکن گفت: برق مجتمع معادن مس تکنار بردسکن که چند روز گذشته به خاطر بدهی به دستور شرکت برق استان قطع شده بود، وصل شد.

حسین ناظمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در این مجتمع معدنی بیش از 50 نفر از نیروهای اداری و کارگران فعالیت دارند و مجتمع معادن مس تکنار به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و استراتژیک‌ترین معادن منطقه سابقه ای درخشان در ذخایرمعدنی و از ثروت های ملی در سطح استان محسوب می شود.

وی اظهار داشت: بدهی برق  مجتمع مس تکنار بردسکن بالغ بر 350 میلیون تومان بود که به رغم تذکرات مدیریت برق شهرستان برای پرداخت معوقات ولی با توجه به مشکلات مالی که شرکت داشت و پرداخت حق و حقوقات پرسنل و کارگران در اولویت پرداخت بود امکان پرداخت قبوض برق نبود.

وی افزود: جامعه کارگری دلسوز مجموعه هم سو با مدیران خدوم و پرتلاش شرکت به رغم تمامی این مشکلات هم اکنون آماده فعالیت و خدمتی دوباره در جهت رفع موانع تولید و فعالیتی با تمامی قوا هستند تا همچون گذشته پرتلاش در عرصه تولید حضور یابند.

مدیر مجتمع معدن مس تکنار بردسکن گفت: پس از گذشت چند روز از قطع برق با پیگیری های فراوان به عمل آمده مدیران شرکت و مساعدت ویژه معاونت برق استان خراسان رضوی و مجموعه مدیریت برق شهرستان بردسکن به یاری خداوند متعال پس از پرداخت قبض جاری و اقساطی کردن بدهی معوقه توسط مدیران شرکت برق مجتمع مس تکنار بردسکن  وصل و باحضور پرسنل مجموعه مجددا فرایند تولید آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز