خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۶ طرح خدماتی در بخش انابد بردسکن در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۶۸

همزمان با دومین روز از هفته دولت از ۱۶ طرح خدماتی در بخش انابد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور فرماندار بردسکن، بخشداران، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بردسکن پروژه آبگرمکن خورشیدی ۳ روستای چشمه هادی، کلاته آقا مهدی و روستای محمدزورآب از توابع این بخش به تعداد ۵۴ آبگرمکن با اعتبار ۳۷۸ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی منابع طبیعی و آبخیز داری بردسکن به بهره برداری رسید.

مجید هزاره ،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری بردسکن هدف از اجرای این پروژه را جایگزین انرژی پاک به جای سوخت فسیلی نام برد.

دیگر پروژه افتتاح شده در بخش انابد بهره‌برداری از پایگاه اورژانس اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیون تومان بود که توسط مسئولان افتتاح شد.

مصطفی پور محمد رئیس اداره بهزیستی بردسکن گفت: با افتتاح این پروژه ۲ نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: خدمات اورژانس اجتماعی شناسایی ،مداخله و کاهش آسیبهای اجتماعی میباشد که افراد مشغول بکار در این پایگاه فقط در این بخش خدنات ارائه می‌دهند.

پورمحمد اظهار داشت: در ۵ ماهه اول در بحث مداخله طلاق ۲۰ درصد افرادی که مراجعه کردند منجر به سازش شده است.

همچنین در ادامه از ۱۲ طرح مدیریت اداره برق در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش انابد نیز با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مجتبی شاکری فرماندار بردسکن در جمع مردم این روستا یکی از نیازمندی های اساسی منطقه را تامین برق و تقویت خطوط برق با توجه به وجود معادن در این بخش نام برد و اظهار داشت: طی جلسه‌ای با استاندار خراسان رضوی در خصوص تامین برق معادن امیدواریم با همکاری شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی این مهم به سرانجام برسد.

وی افزود: صرفه جویی یکی از واحباتی است که باید حتما رعایت شود، لذا در گرمای ۲ ساله در کشور فعالیت هر چاه موتور کشاورزی به اندازه یک روستای ۲۵۰ خانواری مصرف برق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز