خبرگزاری کار ایران

فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با ایلنا:

17 استان کشور تحت پوشش امدادرسانی هوانیروز/ تجهیز بالگردهای هوانیروز به تجهیزات روز دنیا

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۴۶

فرمانده هوا نیروز ارتش گفت: طبق هماهنگی و همکاری با اورژانس کشور، 17 استان کشور تحت پوشش هوایی کمک و امدادرسانی هوانیروز قرار دارند.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی درحاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: طبق هماهنگی و همکاری با اورژانس کشور 17 استان کشور تحت پوشش هوایی کمک و امدادرسانی هوانیروز قرار دارند که در زمان تصادف و بلایای طبیعی و حوادث مختلف که مناطق صعب العبور دارند خدمات رسانی ارائه شود.

وی افزود: از جمله استان‌های تحت پوشش امداد هوایی هوانیروز می‌توان به زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام،شیراز،چهار محال و بختیاری، اصفهان، تبریز،خوزستان، کردستان و غیره اشاره کرد.

فرمانده هوا نیروز ارتش ادامه داد: ماموریت دیگری که از سوی ارتش تعریف شده، اطفای آتش سوزیهای اراضی ملی و منابع طبیعی است که با کمک مردم در مواقع بحرانی، خدمات رسانی می‌شود.

قربانی اضافه کرد: هر زمانی که نیاز بوده و درخواستی از سوی مجاری مختلف در زمینه اطفای آتش سوزی‌های مختلف ارائه شده،هوانیروز به موقع وارد عمل شده و دریغ نکرده چرا که به داد مردم و کشور رسیدن وهدف و وظیفه هوانیروز است.

وی خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توان گفت تمام تجهیزات روزی که در دنیا بر بالگردها نصب شده، بر بالگردهای هوانیروز کشور نصب شده و به عنوان قدرت بلامنازع در کشور آماده ماموریت در رکاب ولایت هستیم و تمام مرزهای کشور را رصد و  پشتیبانی می‌کنیم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: هوانیروز در پشتیبانی از نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی هر جا احساس خطر کنند در کسری از زمان خودش را به آنان رسانده و پشتیبانی را به موقع انجام می‌دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز