خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خرمشهر خبرداد:

عامل اخلال و بی نظمی در بیمارستان خرمشهر بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۶۷

فرمانده انتظامی خرمشهر از بازداشت فردی که به دلیل شرب خمر موجب بی نظمی و اخلال در نظم عمومی در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان شده بود، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ همت الله ترکارانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در این رابطه افزود: فرد مذکور هنگام ورود به بیمارستان ولیعصر خرمشهر با کادر درمانی، عوامل نگهبانی درگیر شده و با پرتاپ صندلی به سمت پرستاران و پاره کردن پرونده های پزشکی بیماران باعت اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شده بود.

وی افزود: این مرد که به دلیل شرب خمر تعادل روحی نداشت با یکی از ماموران انتظامی درگیر شده و وی را از ناحیه انگشت دست مصدوم کرد .

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: نامبرده به اتهام شرب خمر، اخلال درن ظم عمومی، تخریب، ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت، توهین و فحاشی به ماموران بازداشت و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: مامور انتظامی حسب وظیفه ذاتی و به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در محیط درمانی با شخص خاطی برخورد کرده و قصوری متوجه وی نیست.

گفته می شود فرد مذکور به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف به بیمارستان ولیعصر(ع) خرمشهر مراجعه کرده و باعث بر هم زدن نظم عمومی در این بیمارستان شده است که بازداشت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز