خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در گفت و گو با ایلنا :

هر وقت لازم باشد تغییرات مدیریتی را انجام خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۷۹

استاندار تهران در پاسخ به پرسش ایلنا که آیا پرونده تغییرات فرمانداران و بخشداران بسته شده یا نه، گفت: هر جا که ضرورت پیدا کند به‌ صورت موردی تغییرات را انجام خواهیم داد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در باره لزوم توجه بیشتر به وضعیت ورزشی روستاهای شهرستان تهران در گفت وگو  با   ایلنا گفت:  در حال حاضر ۷۳۰ هزار متر مربع فضای سرانه ورزشی روستایی داریم و تلاش کردیم به اهمیت ورزش در روستا توجه خاص بشود و سهم زیادی از اعتبارات ورزشی در روستاها هزینه شده است.

بندپی با تاکید بر کمبود سرانه‌های  ورزشی، درمانی و  آموزشی بدلیل رشد جمعیت در استان تهران اظهار داشت: در حوزه وجود اماکن ورزشی متاسفانه برای استان تهران یک سالن سه هزار یا ۶ هزار نفره وجود ندارد و استان تهران از داشتن ورزشگاه‌های مناسب بی بهره بوده است و طبق قول وزیر ورزش و جوانان و پیشنهادی که داده شده مجموعه آزادگان را با مشارکت تربیت بدنی احداث خواهیم کرد.

وی درباره زمان شروع مجموعه  ورزشی بزرگ آزادگان گفت:طبق صحبت‌های وزیر ورزش پس از اتمام کار مجموعه بعثت، ساخت پروژ آزادگان آغاز خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: مسئولان هر چقدر که  به تقویت ورزش و تقدیر از  ورزشکاران بپردازند شور و نشاط بیشتری در جامعه  ایجاد خواهد شد.

 محسنی بند‌پی استاندار تهران در پاسخ به این پرسش ایلنا که آیا تغییرات فرمانداران و بخشداران پرونده اش بسته شده است و یا ادامه خواهد داشت، گفت: هر جایی که ضرورت پیدا کند بصورت موردی تغییرات را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با توجه به نزدیکی انتخابات و سئوالاتی در این خصوص گفت: تغییرات کلی انجام شده   ولی ممکن است بصورت موردی تغیراتی در استان تهران داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز