خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش جمالی‌پور به مطرح شدن نامش به عنوان گزینه استانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۳۳

مشاور اقتصادی استانداری تهران نسبت به خبر مطرح شدن نامش به عنوان گزینه استانداری قزوین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، 26 شهریورماه سال 96 در جلسه هیأت وزیران که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی تشکیل شد با رأی اعتماد وزرا، عبدالمحمد زاهدی استاندار پیشین کردستان به سمت استانداری قزوین منصوب شد که وی سابقه استانداری کردستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و ایلام را در کارنامه داشته است.

وی در نشست خبری روز یکشنبه سوم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد که نامه استعفا و بازنشستگی بنده روی میز وزیر کشور است.

زاهدی در این نشست با اشاره به زمان بازنشستگی خود در بهمن ماه امسال بیان کرد: به وزیر کشور اعلام کرده‌ام بهتر است استاندار آینده چند ماه زودتر به استان وارد شود. بنده هم استعفا داده‌ام و هم بازنشستگی خود را اعلام کرده‌ام و نامه‌هایش هم موجود است.

بدنبال بحث بازنشستگی زاهدی، برخی رسانه‌ها از حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین به عنوان سرپرست استانداری قزوین نام بردند که وی، این موضوع را تکذیب کرد.

امروز در یکی از رسانه‌های استان قزوین مطلبی مبنی بر حضور هدایت‌الله جمالی‌پور مشاور امور اقتصادی استاندار تهران به عنوان گزینه استاندار قزوین ذکر شده بود که سابقه 6 سال فرمانداری ویژه شهر ری را در کارنامه خود دارد.

خبرنگار ایلنا در تماس تلفنی با جمالی‌پور از صحت و سقم این خبر جویا شد که وی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من خبری از این موضوع ندارم و از وزارت کشور سئوال کنید.

جمالی‌پور در خصوص تایید و تکذیب موضوع مطرح کرد: وقتی از خبری اطلاعی ندارم، چگونه آن را تایید یا رد کنم.

جمالی‌پور از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و نزدیک به محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور است.

پیگیری خبرنگار ایلنا از سخنگوی وزارت کشور برای صحت و سقم گزینه استانداری قزوین ادامه دارد و به محض پاسخگویی، خبر آن انعکاس خواهد یافت.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز