خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

موظفم از حیثیت استان دفاع کنم/ تکذیب وجود فساد اداری در استان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۵۵

استاندار کردستان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان به ادعای برخی رسانه‌ها درباره وجود فساد اداری و سوء استفاده مدیران واکنش نشان داد و این موضوع را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا گفت: من به عنوان نماینده دولت موظف هستم از حیثیت استان دفاع کنم؛ از مدیران هم می‌خواهم سکوت نکنند و از حیثیت خود دفاع کنند.

وی افزود: اگر فسادی در یک سیستم وجود داشته باشد یک طرف آن مردم اند و در طرف دیگر آن مسئولان حضور دارند، اما چگونه می‌شود در استانی که مردم با ایمان آن حتی از گرفتن تسهیلات بانکی با سود ۴ درصد احتیاط می‌کنند فساد اداری وجود داشته باشد؟

استاندار کردستان گفت: برخی از رسانه‌ها با ملتهب کردن فضای استان در صددند تا مانع توسعه‌ کردستان شوند.

مرادنیا افزود: اکثر مدیران این استان بومی هستند و برخی‌ها می‌خواهند آنان را ناکارآمد نشان دهند و با انتشار شایعات از پیش طراحی شده می‌خواهند مانع توسعه‌ استان شوند و از طرفی دیگر می‌خواهند مدیران بومی و پاک دست را بدنام کنند.

وی در پایان گفت: بنده این موضوع را با نهاد‌های امنیتی در میان می‌گذارم و خواستار برخورد با افرادی هستم که می‌خواهند جو استان را با اخبار کذب ملتهب کنند.

استاندار کردستان این را هم گفت که او از رئیس قوه قضاییه در سفرش به کردستان درخواست کرده است که دستگاه‌های نظارتی پس از بررسی به مردم گزارش دهند تا افراد دروغ پرداز و حاشیه ساز و دشمن منافع مردم رسوا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز