خبرگزاری کار ایران

با همراهی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس؛

دبیرکل خانه کارگر از مجتمع فولاد خراسان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۶۷۹

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فولاد خراسان، بر تلاش نمایندگان برای رفع مشکلات صنعتگران و کارگران تلاشگر در پیشانی جبهه تولید تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، در این بازدید با ابراز خرسندی از فضای نشاط و همدلی موجود در مجتمع فولاد خراسان گفت: در بازدید از خطوط تولید و گفتگو با کارکنان مجتمع، آنچه بیش از هر چیز مشهود بود، همت و همدلی و اعتقاد راسخ کارکنان نسبت به مسأله تولید بود و این مسأله جای خرسندی و قدردانی دارد.

علیرضا محجوب افزود: توجه به حمایت اجتماعی و تأمین معیشت کارکنان و اجرای دقیق ضوابط کار با دیدگاه مثبت و روشن در این مجتمع، حاکی از آن است که مدیریت این مجموعه برای این موضوعات راهبرد و دیدگاه مثبتی دارد و این مسأله شایسته قدردانی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با قدردانی از حمایت سهامداران عمده فولاد خراسان از سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه و به بار نشستن خطوط مختلف تولید اظهار کرد: وجود چنین نگاهی موجب برکات ارزشمندی است که در رأس آن ایجاد اشتغال پایدار و تأمین کار شایسته است.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان توضیحاتی پیرامون عملکرد مجتمع و برنامه‌های آینده آن، گفت: فولاد خراسان با تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید در استان محل استقرار خود، یکی از شرکت‌های اقتصادی، رقابتی، منضبط و پایدار در کشور محسوب می‌شود. 

سیدحسین احمدی افزود: ضمن تعامل با نهادهای اجتماعی و عمومی استان و شهرستان، همواره برای رعایت دقیق اصول روابط کار و کرامت نیروی انسانی تلاش خود را به کار گرفته است و اخیرا نیز به عنوان معین اقتصادی نقشی داوطلبانه را برای تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی و نمایندگان برای توسعه روستایی و توانمندسازی و بازآفرینی اجتماعی جغرافیای پیرامونی خود برعهده گرفته است.

احمدی با بیان شرایط تولید و دشواری‌های ناشی از تحریم‌های نامشروع و غیرقانونی علیه اقتصاد کشورمان اظهار کرد: این دیدگاه که همه همرزمان ما در جبهه تولید فولاد خراسان، باید برای تحقق رونق تولید همت و حمیت جدی به کار بگیرند، خوشبختانه در میان مدیران، سهامداران عمده و کارکنان شرکت نهادینه شده است. 

وی با اشاره به این همدلی ادامه داد: این همدلی نهادینه توانسته بزرگترین مجتمع صنعتی این استان را با وجود همه دشواری‌ها پیش ببرد و طرح‌های عظیم توسعه و اشتغالزایی را در منطقه به ثمر برساند.

مدیرعامل فولاد خراسان تصریح کرد: این شرکت در عمل به وظایف خود در زمینه تأمین اجتماعی و رعایت ضوابط کار شایسته و مسایل دستمزدی جزو شرکت‌های پیشرو در استان است. 

وی با اشاره به سهامداران عمده مجتمع فولاد خراسان افزود: از جمله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان خود عضو خانواده بزرگ بیمه اجتماعی در کشور است که خدمات آن شامل یکی از شریف‌ترین و تلاشگرترین اقشار جامعه، یعنی کشاورزان و روستاییان و نیز عشایر می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: بر اثر تعامل دستگاه‌های سیاستگذار با تولیدکنندگان و نیز حمایت نمایندگان مجلس، تولیدکنندگان و نیروهای انسانی شاغل در جبهه تولید در مسیر تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید؛ مورد حمایت قرار گیرند.

 در ابتدای این بازدید که محمد سنجری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی) هم در آن حضور داشت، در نشستی در دفتر مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، گزارشی از وضعیت تولید، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و وضعیت اشتغال و نحوه جذب نیروی انسانی از جمله آزمون استخدامی اخیر شرکت، ازسوی اسماعیل (معاون برنامه‌ریزی و فناوری شرکت) به مهمانان ارایه شد و سپس مهمانان ضمن بازدید از خطوط تولید و شرایط کار، با کارکنان مجتمع و نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز