خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

تعدد قوانین یکی از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی/ راه اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه گذار خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۸۰۳

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هر فرد یا سازمان دولتی و غیر دولتی که خواستار خدمت به مردم و افزایش درآمد اقتصادی اصفهان است ،اتاق بازرگانی را در کنار خود بداند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار هیات نمایندگان اتاق با رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان اظهار داشت: دغدغه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بهبود معیشیت  مردم استان است و در این راستا تلاش می کند که مسایل پیش روی واحدهای تولیدی به صورت موردی و کلی برطرف کند.

گلشیرازی تاکید کرد: هر فرد یا سازمان دولتی و غیر دولتی خواستار خدمت به مردم استان اصفهان و افزایش درآمد اقتصادی استان است ،اتاق بازرگانی را در کنار خود بداند.

وی تعدد قوانین را یکی از چالش های پیش روی فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: شورای روسای سه قوه نسبت به کم کردن قوانین و کیفی شدن آنها  همت بیشتری بگمارد و در این راستا اتاق بازرگانی آماده همکاری برای شناسایی این قوانین است.

گلشیرازی از راه اندازی خط هوایی ویژه اصفهان با مشارکت سرمایه گذار خارجی خبر داد و افزود: این خط هوایی با مشارکت سرمایه گذار بومی استان و یک سرمایه گذار خارجی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز