خبرگزاری کار ایران

محمدپور خبر داد:

در هفته ازدواج هیچ پرونده طلاقی ثبت نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۶۰

رئیس اداره بهزیستی بردسکن گفت: در هفته ازدواج هیچ پرونده طلاقی ثبت نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن،مصطفی محمدپور در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی  و نشست خبری هفته ملی ازدواج  که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، مشاور فرماندار بردسکن در امور زنان و خانواده ، نمایندگانی از فرمانداری ، شهرداری و کمیته امداد برگزار شد گفت: در هفته ملی ازدواج هیچ پرونده طلاقی در شهرستان ثبت نخواهد شد. 

وی از برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت مهارت های زندگی و ازدواج آسان به صورت رایگان در طول این هفته نیز خبرداد. 

محمد دانشور ثانی رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن هم از راه اندازی مجمع خیرین ازدواج برای اولین بار دراین شهرستان خبرداد و گفت: در طول هفته ملی ازدواج بیش از 10 برنامه برگزار می شود که مهم ترین و شاخص ترین این برنامه ها جشن   بزرگ ازدواج و تجلیل از زوج های موفق است.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های جشن و طنز را از دیگر برنامه های این هفته در بردسکن اعلام کرد.

وی از اصحاب رسانه خواست در طول این هفته با توجه به نقشی که دارند یک موج آفرینی در فضاهای مجازی و مطبوعات و خبرگزاری ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز