خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان و هیات همراه از مراکز بهزیستی شهرستان دامغان بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۲۰

محمد وکیلی با حضور در شهرستان دامغان از مراکز تحت نظارت بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.

استاندار و هیات همراه از مراکز بهزیستی شهرستان دامغان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در این بازدید‌ها مدیرکل بهزیستی استان سمنان، به فعالیت سازمان بهزیستی در ۴ معاونت توانبخشی، اجتماعی، توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد و مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و افزود: تعداد پرونده‌های مددجویان شناسایی شده در حوزه توانبخشی و اجتماعی ۲۲۵۰ عدد است که خدمات گوناگونی از جمله مشاوره، کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی، واگذاری لوازم توانبخشی، ارائه خدمات فیزیوترایی، گفتاردرمانی، شنوایی و بینایی سنجی، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب معلولین، کمک هزینه ازدواج، واگذاری مسکن از طرح نهضت مسکن، توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان، پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانواده در حوزه اجتماعی، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی، کار فرمایی و.. به آنان ارائه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی پهلوان با اشاره به تأسیس مرکز کوثر در سال ۷۶، و مرکز ریحانةالرسول در سال ۹۲ گفت: هم اکنون جمعی از دختران در این دو مرکز به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

در ادامه استاندار سمنان ضمن قدردانی از مسئولین مراکز، در جمع کارکنان خانه سالمندان قمر بنی هاشم دامغان گفت: نگهداری از سالمندان کار انبیا و اولیای خداوند است و چون در بعضی مواقع افراد معمولی توانایی نگهداری از سالمندان را ندارند، شما با تمام سختی‌ها و مشکلات پذیرفته‌اید که از این افراد مراقبت کنید.

در پایان محمد وکیلی و هیأت همراه ضمن دیدار حضوری با ۴۰ نفر از مددجویان، نحوه ارائه خدمات به آنان را بررسی کرده و به رفع مشکلات مددجویان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز