خبرگزاری کار ایران

جمله «شما برنده شدید» ترفند جدید کلاهبرداران قوچانی

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۵۸

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری۲متهم که به روش (( شما برنده شدید)) اقدام به کلاهبرداری ۱۱۵ میلیون ریالی از یک شهروند قوچانی کرده بودند خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سرهنگ قدیر مصرخانی در این خصوص خاطر نشان کرد :در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی مبنی بر کلاهبرداری ۱۲۰میلیون ریالی به روش شما برنده شدید ، پی گیری موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

هم چنین شاکی این پرونده در اظهاراتش اذعان داشت: چند روز پیش فردی طی تماس تلفنی با این ترفند که شما برنده جایزه یکی از اپراتورهای تلفن همراه به دلیل نداشتن تخلف شده‌اید وی را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و مبلغ ۱۱۱۵میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است. 

کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی۲ متهم را که با همدستی یکدیگر اقدام به کلاهبرداری کرده بودند که یک نفر آنها در تهران و فرد دیگر در کاشان و دارای۷فقره سابقه زندان به دلیل کلاهبرداری می باشد و هم اکنون نیز۲۰نفرشاکی به دلیل کلاهبرداری دارد را شناسایی و ضمن عودت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضایی، پرونده جهت سیرمراحل قضایی به صورت نیابتی به دادسراهای مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان درباره پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم به شهروندان توصیه کرد:فریب افرادی که با آنها تماس گرفته واعلام می کنند که شما برنده شده اید نخورند و هیچ وقت به پای دستگاه عابر بانک مراجعه نکنند چون جهت واریز پول به حساب افراد نیازی نیست فردی که به حسابش پول واریز می شود به پای دستگاه عابر بانک مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز