خبرگزاری کار ایران

پلیس تاکستان خبر داد:

دستگیری عامل سرقت به عنف زیورآلات در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۱۹

فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق زیورآلات با توسل به زور و تهدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و اظهار داشت: پس از وقوع سرقت به عنف زیورآلات پیر‌زن در شهر تاکستان با تشکیل کارگروهی در کلانتری 12شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، و گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فردی که خود را از دید مامورین مخفی می‌کرد و به صورت مشکوک در خیابان‌های شهر در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد مشکوک پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار که بلافاصله پس از کنترل و مراقبت توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی ماموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت به عنف طلا جات پیره زن اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و پس از مواجهه حضوری با شاکی و شناسایی وی متهم با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور کودکان و افراد مسن و ناتوان که در چنین مواقعی قدرت دفاع از خود را ندارند از استفاده از زیور آلات در معابر و کوچه های خلوت خود داری و یا در مکان های خلوت تردد نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز