خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند سارقان پرنده‌های زینتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۱

اعضای باندی که اقدام به سرقت پرنده‌های زینتی از منازل مردم می‌کردند در شهرستان تیران و کرون استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

ایلنا: اعضای باندی که اقدام به سرقت پرنده‌های زینتی از منازل مردم می‌کردند در شهرستان تیران و کرون استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ محمد حسین باباکلانی با بیان این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت پرنده‌های زینتی از منزل آن‌ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران این فرماندهی با انجام تحقیقات ویژه سرانجام اعضای باند سه نفره‌ای که اقدام به اینگونه سرقت‌ها می‌کردند را در یکی از روستا‌های بخش کرون این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل سارقن دستگیر شده تعدادی کبوتر و پرنده‌های زینتی کشف و با هماهنگی‌های به عمل آمده پس از شناسایی به مالباختگان بازگردانده شد.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به قیمتی بودن پرنده‌های سرقتی گفت: سارقان که همگی آن‌ها دارای سوابق کیفری نیز هستند با اعتراف به سرقت‌های انجام گرفته انگیزه خود از این کار را کسب درآمد و سود مالی از فروش پرنده‌ها عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون استان اصفهان گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز