خبرگزاری کار ایران

غفارپسند خبر داد:

نصب میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی در لامرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۲۸۲

بیماران بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد، از خدمات میکروسکوپ فوق پیشرفته برای اعمال جراحی مغز و اعصاب، پیوند عصب چشم و گوش و حلق و بینی خدمات نوینی بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، فریبرز غفارپسند رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد گفت: این میکروسکوپ جراحی با مجهز بودن به سیستم زوم دیجیتال و آنالوگ، فوکوس خودکار، تصویربرداری با کیفیت HD، بزرگنمایی ۲۰ برابری و امکان دید رنگی Florescent و آنژیوگرافی هنگام عمل برای انجام اعمال جراحی تومور‌های مغزی، اعمال جراحی کف جمجمه، اعمال جراحی آنوریسم‌های مغزی و ناهنجاری‌های عروق مغز و تومور‌ها و ناهنجاری‌های نخاع به کار می‌رود.

وی افزود: از این میکروسکوپ در جراحی‌های پیوند عصب، جراحی‌های پیشرفته چشمی و گوش و حلق و بینی نیز استفاده می‌شود.

غفارپسند ادامه داد: این میکروسکوپ مجهز به دو مانیتور بزرگ ۲۹ و ۵۵ اینچی است که امکان مشاهده عمل جراحی از سوی آموزش گیرندگان در اتاق عمل را فراهم می‌کند و با بهره گیری از حافظه داخلی، امکان ضبط فیلم‌های جراحی با اتصال به شبکه اینترنت و امکان جراحی از راه دور (تله سرجری) نیز فراهم می‌شود.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد گفت: با بهره گیری از این میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی، می‌توانیم اعمال جراحی پیشرفته مغز و اعصاب را با دقت و کیفیت بالاتری در این مرکز انجام دهیم و از اعزام بیماران منطقه، به مرکز استان جلوگیری شود.

غفارپسند گفت: این میکروسکوپ با هزینه‌ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پرشکی شیراز خریداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز