خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

انعقاد قرارداد در راستای توسعه تولیدات دارویی استان/ 70درصد از نیاز دارویی کشور در البرز تهیه می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۴۹۴

استاندار البرز با عنوان اینکه بالغ بر 70درصد نیاز دارویی کشور در البرز تولید می شود، افزود: تولید در البرز مورد توجه ویژه استانی و ملی قرار گرفته و با مساعدت های مسئولان سطوح مختلف این امر بخصوص در حوزه دارو روند خوبی طی می کند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از یک شرکت تولیدات دارویی در البرز اظهار داشت: 70درصد تولیدات دارویی کشور در البرز است و شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفت (تما) 10هزار نیرو دارد.

استاندار البرز گفت: با گزارش معاون اقتصادی استانداری و دریافت مجوزهای استانی گام های بیشتری برای اقدامات موثر این شرکت برداشته می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون سفرهای موثری از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری در البرز انجام شده که در سفرهای بعدی به حوزه کشاورزی توجه ویژه ای خواهد شد.

استاندار البرز افزود: ناحیه صنعتی زیبا دشت با 47 واحد صنعتی و اشتغال  900 نفر شناسنامه دار شده است. 

وی اضافه کرد: فعالیت خوب این شرکت دارویی در بخش صادرات نوید بخش فعالیت های بهتری در سال جاری است.

استاندار البرز ادامه داد: با تعامل و همراهی هایی که با حمایت دولت در البرز شاهد هستیم بسترها برای پیشرفت و رونق هر چه بیشتر فراهم است.

شهبازی همچنین در حاشیه مراسم افتتاح شتاب دهنده زیست فناوری سلامت فن یاخته که در گرمدره با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفت، افزود: امروز قراردادهایی در راستای توسعه تولیدات دارویی البرز منعقد شد.

شهبازی گفت: تولید در البرز مورد توجه ویژه استانی و ملی قرار گرفته و با مساعدت های مسئولان سطوح مختلف این امر بخصوص در حوزه دارو روند خوبی طی می کند.

وی افزود: امید است روند تولید دارو تا بی نیازی کشور از تمامی محصولات دارویی خارجی، روند تولید داخلی ادامه یابد.

در این مراسم با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار البرز، قرارداد تولید صنعتی بین شرکت های مستقر در شتاب دهنده فن یاخته و صاحبان صنایع دارویی و واکسن منعقد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز