خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر آبدان به ایلنا خبرداد:

ضرب و شتم کودک افغان توسط مأمور شهرداری / جرم کودک در حال خارج کردن پول از صندوق صدقات بود

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۳۱۳

رئیس شورای شهر آبدان از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن کودک افغان توسط مامور شهرداری خبرداد.

سید عبدالرسول حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: این موضوع را از عوامل حراست شهرداری پی گیر شدم که گفتند تمام مدارک و مستندات در این باره موجود است و امروز در شهرداری شهر آبدان جلسه ای در این خصوص با حضور شهردار و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از کارمندان شهرداری که جزو هیات امنای امامزاده میر بهزاد این منطقه بوده  روز جمعه در حال گذشتن از خیابان بود که متوجه حضور چند کودک افغانی در پای صندوق صدقات و خارج کردن پول از داخل آنها می شود.

حسینی ادامه داد: این فرد که جزو هیات امنای امامزاده است با یکی از این کودکان برخورد کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

رئیس شورای شهر آبدان عنوان کرد: به هیچ عنوان رفتار این کارمند شهرداری از سوی اعضای شورای این شهرستان پذیرفته نیست و اعتراض نامه‌ای تنظیم کرده‌ایم و به شهردار تقدیم خواهد شد که حتما این موضوع را پی گیری کنند.

وی اضافه کرد: بنده به عنوان رئیس شورای شهر آبدان از تمامی جامعه افاغنه بابت این رفتار مامور شهرداری بی نهایت عذرخواهی می کنم . برای  اتفاق پیش آمده نیز قول می دهم تا آخرین روند قانونی موضوع را پی‌گیری  کنم.

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز