خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری استان البرز :

تعامل با نیروی انتظامی از اولویت‌های اصلی دادگستری البرز است

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۵۱

رئیس دادگستری استان البرز گفت: تعامل با نیروی انتظامی از اولویت های اصلی دادگستری البرز است و قاطعانه از اقدامات قانونمند پلیس حمایت می کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی در دیدار مسئولان انتظامی استان البرز گفت: همکاری و هماهنگی بین پلیس و دستگاه قضایی مبنای موفقیت ماموریت های هر دو سازمان است و اگر این همکاری محقق نشود قطعا نتیجه مطلوبی در انجام ماموریت ها حاصل نخواهد شد.

وی افزود: خدا را شاکریم که همکاری مطلوبی بین نیروی انتظامی و دادگستری البرز برقرار است و باید برای تحقق هرچه بیشتر عدالت و دفاع از حقوق مردم، این تعامل و همکاری ها مضاعف شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در دیدار اخیر مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب ایشان تاکید ویژه بر حقوق عامه مردم داشتند که باید با همکاری با پلیس و سایر دستگاه های استان ، این امر به صورت کامل محقق شود.

فاضلی خاطرنشان کرد: در برهه ای از زمان قرار داریم که دشمن به صورت علنی ، جنگ تمام عیار اقتصادی و سیاسی را بر علیه کشور ما آغاز کرده است و باید همه مسئولان نظام در همه دستگاه ها با کار جهادی و انقلابی در حل مشلات مردم تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخورد پلیس البرز با پدیده سگ گردانی گفت: ورود به موقع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای احقاق حقوق شهروندان نشان از همکاری و هماهنگی در سطح استان دارد و باید با هنجارشکنانی که به قانون و حقوق شهروندان احترام نمی گذارند برخورد شود.

گفتنی است ، در ابتدای این دیدار سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز با تبریک انتصاب رئیس دادگستری ، گزارش کاملی از وضعیت انتظامی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز