خبرگزاری کار ایران

تربتی‌‌‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی یک کارخانه‌ در قم/ ۱۷ کارگر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۷۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم جزئیات انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه کیمیای دانش الوند در شکوهیه قم را تشریح کرد.

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انفجار و آتش سوزی در کارخانه‌ شکوهیه قم گفت: این آتش‌سوزی براثر انفجار کارخانه‌ای در شهرک شکوهیه در خیابان فکوری صورت گرفت که بلافاصله پس از اعلام این حادثه در کمترین زمان ممکن از سوی مرکز آتش‌نشانی ۴ دستگاه خودروی عملیاتی سنگین و دو دستگاه آبده به همراه ۲۰ آتش‌نشان در مرحله اول به محل اعزام شدند.

کریمی افزود: این انفجار در کارخانه کیمیا دانش الوند در تولید خوراک دام اتفاق افتاد که بر اثر انفجار سوله‌های مجاور تخریب شده بود و یکی از مخازن گاز هیدروژن آن به طور کامل منفجر و باعث تخریب چندین سوله در این کارخانه و هم سوله‌های دیگر کارخانه‌ها شد و سوله مجاور نیز که انباز مواد ضایعاتی بود طعمه حریق شد و براثر شدت انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری شیشه‌های ساختمان‌ها تخریب شدند.

کریمی بیان کرد: در این حادثه ۱۷ کارگر مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 وی عنوان کرد: پس از گذشت ۲ ساعت با تلاش آتش‌نشانان این آتش‌سوزی مهار شده و از سرایت آن به دیگر کارخانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آمد.

سخنگوی آتش‌نشانی قم در پایان گفت: علت حادثه انفجار و آتش‌سوزی این کارخانه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز