خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن یزد خبر داد:

احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن در بافق

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۲۹

مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مکان یابی و واگذاری زمین احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن در شهرستان بافق گفت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در بافق احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمصطفی داوودی اظهار داشت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در زمینی به مساحت هفتاد هزار متر مربع در محدوده کارگاهی بافق به سمت کرمان احداث می شود.

وی ادامه داد: احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن که در انتها به ساخت و تعمیر لکوموتیو نیز ختم می شود، می تواند زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی را در بافق فراهم کند .

مدیرکل راه آهن یزد عنوان کرد: تفاهم اولیه بین فرمانداری و راه آهن در این زمینه انجام شده تا پس از آن وارد مراحل سرمایه گذاری برای احداث کارخانه شود .

وی همچنین در خصوص کمبود سهمیه قطار مسافربری در شهرستان بافق بیان داشت: سهمیه شناور است و زیر نظر بخش خصوصی است و در حوزه کاری راه آهن نیست که بتوانیم تغییر دهیم.

داوودی اظهار داشت: اما برای موارد خاص می‌توانیم رایزنی و کمک کنیم که این سهمیه افزوده شود.

مدیرکل راه آهن یزد همچنین در خصوص بهسازی ایستگاه های قطار شهرستان بافق نیز تصریح کرد: تنها در ایستگاه مبارکه بافق در دو سال گذشته حدود ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان خواستار تسریع و کمک به سرمایه گذار احداث این کارخانه با فراهم سازی زیرساخت های لازم و حمایت های فرمانداری بافق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز