خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با معاون استاندار مطرح شد؛

واکنش مشاور وزیر کشور به ماجرای کودک‌آزاری اخیر در قزوین/ درخواست پیگیری قانونی حادثه

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۳۳

فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده نسبت به کودک‌آزاری اخیر در قزوین مبنی بر فرو رفتن کلید بر سر دختربچه 6 ساله قزوینی توسط مادرش واکنش نشان داد و خواستار پیگیری جدی مسئولان استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فریبا نظری؛ مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده طی تماس تلفنی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار، از ایشان و همچنین معاون دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک به عنوان نماینده وزارت کشور در دبیرخانه مرجع ملی کنواسیون حقوق کودک از ایشان درخواست کرد تا با جدیت هرچه تمام، موضوع کودک‌آزاری اخیر این استان مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.

این مقام مسئول همچنین در تماس جداگانه‌ای نیز با مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به عنوان مرجع متناظر کنوانسیون حقوق کودک در استان قزوین، اذعان کرد: به استناد مواد قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و با هماهنگی با دادستان به عنوان مدعی‌العموم و مراجع قضایی استان قزوین پیگیری فوری برخورد با عاملین این حادثه دلخراش را در دستور کار قرار دهد.

مشاور وزیر کشور همچنین خواستار توجه ویژه عوامل پزشکی و درمانی در امر رسیدگی به کودک 6 ساله قزوینی مصدوم شده است.

یادآور م ی شود؛ چند روز پیش دختربچه 6 ساله قزوینی بر اثر پرتاب کلید توسط مادرش از ناحیه سر دچار آسیب شد و به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال یافت که مسئولان استان قزوین همچنان پیگیر این حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز