خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار البرز از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۱۱۵

فرماندار شهرستان البرز عصر امروز از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز استان قزوین عصر امروز از دفتر خبرگزاری ایلنا در این استان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان البرز در بازدید از این خبرگزاری اظهار کرد: امروز اطلاع‌رسانی در عرصه خبر و خبررسانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رسانه‌ها می‌توانند در انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان و عملکرد آنان نقش بسزایی ایفا کنند.

رضا گروسی افزود: نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان قزوین در پوشش و انعکاس اخبار استان قزوین و همچنین شهرستان‌های تابعه فعال بوده و خبرنگاران در زمینه خبررسانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خطیری بر عهده دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه محوریت خبرگزاری ایلنا در حوزه کار و کارگری است، خبرنگاران این خبرگزاری در خصوص مشکلات کارگری و واحدهای تولیدی و صنایع و انعکاس آنها به مسئولان می‌توانند برای رفع مشکلات کارگران و واحدهای تولیدی و صنعتی مانند بازوان قوی عمل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که از طریق رسانه‌های جمعی به دست مردم می‌رسد، آنها را با اخبار واقعی پیرامون خود آشنا کرده و بر دانش و آگاهی مردم می‌افزاید.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: خبرنگاران رسانه‌های مختلف می‌توانند با بازگویی مشکلات مردم و انتقال آنها به مسئولان، در راستای رفع مشکلات آنها گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز