خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه کاشان؛

مدیریت موروثی درکاشان باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۳۶

مشکل اصلی مسائل جاری شهرستان کاشان وجود مدیرانی است که جایگاه کلان این شهرستان را هنوز نشناخته‌اند و این شهر را همانند شهرهای کوچک می بینند. لذا برای رفع مشکلات این شهرستان به مدیران قوی‌تری نیاز داریم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: مشکل اصلی مسائل جاری شهرستان کاشان وجود مدیرانی است که جایگاه کلان این شهرستان را هنوز نشناخته‌اند و این شهر را همانند شهرهای کوچک می‌بینند. لذابرای رفع مشکلات این شهرستان به مدیران قوی تری نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «ابوالفضل صدرائیه» فرماندار کاشان، بعداز ظهر پنج شنبه، بیست و ششم تیرماه، در اولین نشست صمیمی و هم اندیشی که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان و نماینده دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات این فرمانداری برگزارشده بود، از خبرنگاران همانند دانشگاهیان به عنوان افراد صاحب فکر و اندیشه نام برد و گفت: خبرنگاران تنها کسانی هستند که به افکار مردم و جامعه خوراک می‌دهند.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه هنوز متوجه نیستیم که جایگاه‌مان در شهرستان و استان کجاست، تصریح کرد: متاسفانه مدیریت طی چهار سال گذشته در کاشان موروثی، گروهی و جناحی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات جاری شهرستان کاشان هیچ ربطی به استان ندارد، گفت: برای برطرف کردن این دید در مسائل جاری شهرستان کاشان که استان مانع پیشرفت شهرستان است باید با روی کار آوردن مدیران قوی‌تر اصلاح شود.

فرماندار کاشان نقد منصفانه و دور از مسائل جناحی را سازنده دانست و خطاب به خبرنگاران گفت: اگر بتوانیم نقدی را که مشکلی از جامعه حل شود اشکالی ندارد.

صدرائیه با انتقاد از اینکه متاسفانه بعضی از نقد‌ها منصفانه نیست، بر لزوم تقویت نقد منصفانه در بین اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دید خوبی نسبت به خبرنگاران و اصحاب رسانه در رفع مشکلات شهرستان دارم انتظار دارم از بین شما خبرنگاران فردی را به عنوان مشاوره رسانه‌ای فرمانداری کاشان معرفی کنید تا کاستی‌هایی حوزه کاری اینجانب پوشش داده شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه با بیان نقطه نظرات خبرنگاران اطلاعات خوبی دریافت کردم، گفت: قطعا نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی جامعه و مدیریت شهری کاشان تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: با نوجه به اینکه مردم نیازمند آرامش هستند خبرنگار نباید در جامعه دنبال جنجال آفرینی باشند.

در این نشست صمیمانه ۴ ساعته، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کاشان ضمن تشریح دغدغه‌های حرفه خبرنگاری در شهرستان کاشان، عدم توجه و احترام بعضی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان کاشان به جایگاه مقدس خبرنگاری، نبود وحدت و انسجام بین خبرنگاران، نداشتن خانه مطبوعات، مشکلات مالی، موانع در تهیه خبر، عدم امنیت شغلی در بیان انتقاد‌ها، دیدگاه منفی و عدم حمایت مسئولین نسبت به خبرنگاران و غیره از مهم‌ترین مسائل حوزه خبررسانی اصحاب رسانه شهرستان کاشان بود که با معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در میان گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز