خبرگزاری کار ایران

راهیابی دو طرح فولاد خراسان به طرح های برتر سازمان ایمیدرو

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۵۲

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: دو طرح از پروژه های بهره وری برتر سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو به طرح های ارائه شده از سوی مجتمع فولاد خراسان تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، حسین احمدی سلیمانی در خصوص مراسمی که روز دوشنبه، 27 خرداد در محل سالن همایش های هتل ارم تهران، صورت گرفت، چنین عنوان کرد: این مراسم به منظور تقدیر از پروژه های برتر اجرا شده در حوزه های معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شد، طرح بومی سازی قفسه های کاتریج استندهای نهایی نورد و طرح بهینه سازی فرایند تولید در کوره های احیای مستقیم از میان طرح های ارائه شده از سوی همکاران مجتمع فولاد خراسان، به عنوان طرح های برتر ایمیدرو شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

احمدی سلیمانی با اشاره به اینکه در سه دوره اخیر برگزاری جشنواره سالانه بهره وری ایمیدرو، همه ساله فولاد خراسان در میان شرکت های دارای طرح برتر حضور داشته است، اظهار کرد: این نخستین بار است که دو طرح برتر در یک دوره از میان پروژه های فولاد خراسان برگزیده می شود.

معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت  نیز در این خصوص گفت: شرکت ایمیدرو، همه ساله با توجه به برگزاری همایش ملی بهره وری ایمیدرو، طی فراخوانی طرح های بهبود اجرا شده در شرکت های تابعه را در رقابتی ملی مشارکت داده و پس از داوری، طرح های برتر را در همایشی ملی معرفی و مورد تقدیر قرار می دهد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مهم ترین پارامتر در ارزیابی طرح ها، تاثیر آن ها بر بهره وری و کاهش مصارف در پروسه تولید خواهد بود.

رئیس واحد تضمین کیفیت و تعالی سازمانی هم در این باره با بیان اینکه این نخستین بار است که دو طرح از مجتمع فولاد خراسان در یک دوره، وارد فهرست طرح های برتر می شوند، افزود: در سال های 95 و 96 هم طرح های مربوط به کاهش مصرف نسوز و اصلاح کلاریفایرهای فولاد خراسان در جمع برترین های ایمیدرو حاضر شده بودند.

سعید رضایی با بیان اینکه انتخاب طرح ها در فرایند داوری هیات داوران شرکت ایمیدرو صورت می گیرد، درباره نحوه انتخاب طرح ها برای معرفی از سوی مجتمع به ایمیدرو گفت: هر دو طرح پیشنهاد شده از سوی شرکت به سازمان ایمیدرو، در قالب طرح های نظام پیشنهادها و پس از طی مراحل پیش بینی شده انتخاب شده اند که با اخذ تایید از شورای عالی بهپویی، اظهارنامه آن ها به عنوان پروژه بهره ور به جشنواره معرفی شدند.

رضایی یادآور شد: کمیته داوران ایمیدرو پس از بررسی اظهارنامه، تیمی را برای ارزیابی پروژه ها در محل اجرا، به سایت مجتمع در نیشابور روانه ساختند که معرفی و انتخاب نهایی این دو پروژه توسط کمیته داوران سازمان ایمیدرو، براساس امتیاز هر دو بخش، خوداظهاری مجتمع و تأیید تیم ارزیاب اعزامی از سازمان بوده است.

شایان ذکر است در این مراسم مهندس تدین فرد، به نمایندگی از همکاران دست اندرکار پروژه بهینه سازی فرایند تولید در کوره های احیا مستقیم و مهندس شادی به نمایندگی از همکاران فعال در بومی سازی قفسه های کاتریج استندهای نهایی نورد فولاد خراسان به عنوان دو طرح برتر، جایزه و تندیس جشنواره را از رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون سازمان ملی بهره وری دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز