خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبیک در گفت‌وگو با ایلنا:

بانک‌های آبیک مکلف به بخشودگی بدهکاران بانکی حوزه تولید شدند/ انفصال از خدمات دولتی در صورت تخلف

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۵۷

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: تمام بانک‌های شهرستان آبیک مکلف شده‌اند در صورت مراجعه بدهکاران بانکی دارای یک میلیارد ریال و یا کمتر که اقدام به پرداخت اصل تسهیلات می‌کنند، سود ناشی از تسهیلات و جرایم تاخیری را ببخشند.

داود قلعه‌قوند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی علاوه بر حمایت از تولید داخلی تمام موانع و مشکلات تولید را شناسایی و موانع مربوط به حوزه قضایی تولیدکنندگان را رفع خواهد کرد.

وی افزود: تا جایی که امکان داشته باشد در زمینه تولید با تولیدکنندگان در پرونده‌های اجرایی احکام همکاری می‌کنیم تا تولید متوقف نشود.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک ادامه داد: یکی از اقداماتی که در حمایت از تولید داخلی از سوی دستگاه قضایی شهرستان آبیک صورت گرفته، راجع به بدهکاران بانکی و تسهیلات آنها به میزان یک میلیارد ریال یا کمتر از آن است که از بانک‌ها دریافت کرده‌اند.

قلعه‌قوند اضافه کرد: با توجه به اینکه قانونگذار در بند لام تبصره 16 قانون اساسی بودجه مصوب امسال پیش‌بینی کرده، تمام بانک‌های شهرستان آبیک مکلف شده‌اند در صورت مراجعه بدهکاران بانکی دارای یک میلیارد ریال و یا کمتر که اقدام به پرداخت اصل تسهیلات می‌کنند سود ناشی از تسهیلات و جرایم تاخیری را ببخشند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع را به تمام بانک‌های شهرستان آبیک منعکس کرده‌ایم و تمام مدیران بانکی موظف به اجرای این قانون شده‌اند.

این مسئول قضایی تصریح کرد: به مدیران بانکی تذکر داده شده چناچه در اجرای این مصوبه تخلف کنند، بر اساس مقررات ماده 576 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات، با مجازات انفصال از خدمات دولتی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز