خبرگزاری کار ایران

خارج کردن میخ 5 سانتی متری از قلب جوان سبزواری

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۶۷۵

رئیس بیمارستان حشمتیه سبزوار گفت:میخ ۵ سانتی‌متری از قلب جوانی در سبزوار خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، مرتضی راستی افزود: این جوان در پی فرو رفتن میخ به ناحیه قفسه سینه اش از شهرستان داورزن به بیمارستان حشمتیه سبزوار منتقل شده بود.

وی ادامه داد: این جوان با کاهش هوشیاری و افت شدید علایم حیاتی به بیمارستان انتقال یافت و به سرعت به اتاق عمل فرستاده شد و پس از بررسی وضعیت، مشخص شد یک میخ پنج سانتیمتری از سمت چپ استخوان جناق بیمار وارد بدن او شده و به بطن راست قلبش آسیب وارد کرده است.

رئیس بیمارستان حشمتیه سبزوار ادامه داد: تیم جراحی قلب این بیمارستان بلافاصله با باز کردن قفسه سینه همراه با انجام ماساژ باز قلب، در یک عمل جراحی یک و نیم ساعته موفق به خارج کردن میخ از قلب این بیمار شد.

راستی افزود: بیمار یاد شده پس از دریافت خدمات مورد نیاز و پس از هوشیاری کامل هم اینک در وضعیت عمومی مطلوبی به سر می‌برد.

بیمارستان ۲۴۵ تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار با بخش‌های فوق تخصصی اطفال و نوزادان، قلب، بخش جراحی، مراقبت‌های ویژه سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و درمانگاه‌های تخصصی، ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را در این شهرستان بر عهده دارد.

این بیمارستان چند روز پیش با دریافت مجوز کد آی. پی. دی صلاحیت پذیرش توریست سلامت و جواز پذیرش بیماران خارجی را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز