خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح توزیع سیستمی لاستیک خودروهای سنگین در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۷۶

مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: طرح توزیع سیستمی لاستیک خودروهای سنگین به منظور جلوگیری از عرضه نامناسب و ورود دلالان به این بازار آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، پیمان پیرمرادی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر واردات تایر سنگین و مواد اولیه برای تولید این محصول در داخل کشور، با استفاده از ارز دولتی ۴۲ هزار ریالی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد:طرح توزیع سیستمی لاستیک در استان برای جلوگیری از توزیع نامناسب و ورود دلالان به این بازار و همچنین مقابله با قاچاق این محصول آغاز شده است.

مرادی افزود: این طرح که از ۱۲ خرداد در استان قزوین به صورت آزمایشی آغاز شده است از ماه آینده وارد فاز نهایی شده و سپس در کل کشور اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح سهمیه لاستیک هر خودروی باری در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل به آدرس utcms.ir براساس اولویت بندی نصب دستگاه سیپاد و داشتن پیمایش، دریافت باربرگ حقیقی، دریافت باربرگ روزانه و داشتن پروانه فعالیت معتبر محاسبه خواهد شد و نمایندگی‌های فروش صرفا به مالکان ناوگان ساکن آن استان لاستیک می‌دهند.

به گفته مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، پلاک خودرو مبنای احراز محل سکونت مالک ناوگان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز