خبرگزاری کار ایران

قدرت‌الله علیخانی:

اگر مدیران توانمندی داشتیم وضعیت کشور بهتر بود/ داد مردم از گرانی درآمد/ تحقق تنها 60 درصد وعده‌های نوبخت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۷۹

نماینده پیشین مردم بوئین‌زهرا و قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد دارم اگر بعضی از مدیران دولتی توان و عرضه بهتری داشتند، وضع ما بهتر از وضعیت فعلی بود؛گفت: البته در جریان سیل مدیران دولت خوب کار کردند که جای تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی با اشاره به اینکه اگر مدیران توانمندی داشتیم وضعیت کشور بهتر بود، گفت: در عربستان و ماه مبارک رمضان ۵۷ کشور عربی و اسلامی جمع شدند و پادشاه عربستان دادش بلند بود از اینکه ایران ما را اذیت می‌کند و از کشورهای عربی مدد خواسته بود، در حالی که اگر آنها قدرتی داشتند و کاری می خواستند انجام دهند تا الان قطعا انجام داده بودند.

سیاستمدار اصلاح‌طلب قزوینی بیان کرد: در کشور ما غیر از مشکل اقتصادی، مشکل دیگری نداریم که بعضی از وزرای دولت در اقتصاد ضعیف بودند و ضعیف هستند و باید بهتر از اینها نقش ایفا می‌کردند، گرچه  واقعیت این است که همه دنیا گرفتار مشکلات اقتصادی است.

وی در ادامه با بیان اینکه فریاد مردم از گرانی بلند است، افزود: برخی افراد بی‌انصافی کردند و قیمت‌ها را افزایش داده و کالاها را  انبار می‌کنند که درست نیست.

علیخانی ادامه داد: استان قزوین روی هم رفته نسبت به استان‌های دیگر مشکلاتش کمتر بوده و ادارات، مدیران و دستگاه‌های دیگر به ویژه دستگاه‌های خدماتی و نمایندگان مجلس به نوبه خود فعال هستند و هر کاری از دستشان برآمده انجام داده‌اند.

 وی اضافه کرد: بارها بیان کرده‌ام هر کسی از هر جناحی که باشد اگر به مردم خدمت کند، ما دست او را می بوسیم و برای وی حرمت قائل هستیم.

مشاور پارلمانی آیت‌الله رفسنجانی خاطرنشان کرد:سال‌ گذشته نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان قزوین حضور یافته‌  و وعده‌هایی داد  که ۶۰ درصد آن عملی شد ،البته  قول تحقق 40 درصدی وعده‌ها نیز داده شده  که از پیگیری نمایندگان مجلس قزوین دراین زمینه قدردانی می‌شود.

علیخانی بیان کرد: پیگیر مشکلات کل استان قزوین از رودبار و الموت گرفته تا رازمیان، طارم، آبیک و مناطق دیگر هستیم.

وی با انتقاد از  وزیر راه و شهرسازی درباره  جاده الموت-  قزوین گفت: چرا حق استان را می خورید، تنها ۲۲ کلیومتر از آسفالت مانده است که مدیر کل راه و شهرسازی باید پیگیری کنند، این در حالی است که ۱۳ کیلومتر آن به زودی آسفالت می‌شود و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای احداث دو پل در آن جاده اعتبار نیاز است.

 این سیاستمدار اصلاح‌طلب ادامه داد: هرکس کار خوب و عام‌المنفعه انجام دهد از هر جریانی که باشد مطلوب است اعم از اینکه چپ، راست و یا مستقل باشد.

این سیاستمدار اصلاح طلب گفت: اصلاح طلب و اصولگرا در مملکت ما مدام یکدیگر را تخریب کرده و علیه هم اقدام می کنند این درحالی است که برای خدمت به مردم جناح گرایی جایی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما نمک‌نشناس نیستیم و هرکسی که به استان قزوین خدمت کند وی را یاری می‌کنیم از هر جناحی که می‌خواهد باشد و هر کس در کمک و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کند دستش را می‌بوسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز