خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

امروز رسانه از هر ابزار جنگی قدرتمندتر عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۷۳

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان تایباد گفت: در برهه کنونی که دیگر دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابزار جنگی استفاده نمی‌کنند و با جنگ نرم وارد عمل شده‌اند اصحاب رسانه در خنثی کردن توطئه‌ها نقش بسزایی دارند.

مهدی حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از مهمترین«میراث‌های ماندگار» معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و در واقع یکی از آرمان‌های اصیل و جاودانه این نظام بشمار می‌رود و در طول سه دهه اخیر به عنوان یکی از مصداق‌های اصلی برای اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان مطرح بوده است.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در انعکاس خبری روز قدس و ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) افزود: امروز رسانه‌های مختلف و فضای مجازی می‌توانند با انتشار اخبار به موقع و سریع مناسبت‌های ملی و مذهبی و نیز به تصویرکشیدن حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این صحنه‌ها تاثیر مثبتی در افکار عمومی داشته باشند.

رییس انجمن خبرنگاران تایباد مطرح کرد: نشان دادن حمایت ملت ایران از مظلومیت فلسطین و محکوم کردم خونخواری‌های رژیم صهیونیستی و کودک کش اسراییل از مهمترین اهداف خبرنگاران در راهپیمایی روز قدس است.

وی بیان کرد: هرچقدر افکار عمومی با اخبار صحیح همراه باشد شناخت مردم از جرم و جنایت‌های دشمنان به ویژه نشر اکاذیب در فضای مجازی بیشتر شده و این مهم نقش موثری در انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا می‌کند.

حسین‌زاده گرامیداشت ملکوتی ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را مساله‌ای مهم دانست و افزود: امام خمینی(ره) برای اثبات حقانیت اسلام در برابر دشمنان ایستادگی کرد تا امروز ملت ایران شاهد استقلال و آزادی باشد از این‌رو گرامیداشت یاد و خاطره رهبیر کبیر انقلاب یک وظیفه همگانی و انتشار اخبار آن در سراسر جهان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران این شهرستان با قوای کامل اخبار این 2 مناسبت را پوشش خواهند داد، تصریح کرد: انتشار لحظه به لحظه حضور گسترده مردم تشیع و تسنن با اتحاد و انسجام در مناسبت‌های ملی و مذهبی روز قدس و رحلت امام(ره) خواب دشمنان را باطل کرده و آنچه برای ایجاد تفرقه در مناطق مرزی و تلفیقی طراحی کرده بودند از بین خواهد برد.

شهرستان مرزی تایباد دارای 17 خبرنگار در حوزه‌های رسانه ملی، صدا و سیما و فضای مجازی دارد که سه شهر تایباد، کاریز، مشهدریزه، بخش‌ها و روستاهای مختلف را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز