خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز عنوان کرد:

برای کنترل فشار خون باید سبک زندگی را اصلاح کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۴۵۷

فرماندار البرز گفت: اصلاح سبک زندگی با کنترل فشار خون در مبتلایان به پرفشاری رابطه تنگاتنگ دارد که این مهم باید فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی روز یکشنبه در نشست شورای سلامت این شهرستان که با محوریت بسیج ملی کنترل فشار خون برگزار شد ، افزود: بسیج ملی کنترل فشار خون با هدف شناسایی و مراقبت از بیماران مبتلا به فشار خونِ گروه هدف از ۲۷ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۱۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت که ضروری است در این  پویش و عزم ملی تمامی افراد جامعه به سهم خود مشارکت فعال داشته باشند.

وی اظهار داشت: به منظور پیشگیری و کنترل فشار خون که یکی از عوامل پرخطر و عامل تعداد زیادی از مرگ و میرها در جامعه است باید آموزش های لازم به خانواده ها داده شود .

 رئیس شورای سلامت شهرستان البرز گفت: برگزاری طرحهای از این قبیل شاخصهای سلامت اجتماعی و فرهنگ مشارکت را ارتقاء داده و به افزایش آگاهی مردم در سطح جامعه کمک قابل تو جهی می کند .

گروسی افزود: تحرک، کاهش مصرف فست فودها، کاهش مصرف نمک و ترک بسیاری از عادت‌های بد غذایی باید در جامعه آموزش داده و اطلاع رسانی شود تا عموم از آسیب این موارد آگاهی کامل داشته باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز