خبرگزاری کار ایران

به گزارش ایلنا مطرح شد:

حوزه بهداشت و درمان تایباد نیازمند توجه بیشتری است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۶۱

رئیس مجمع خیرین شهرستان تایباد گفت: اجتماعی شدن سلامت یک ضرورت است نه یک انتخاب و وضعیت جامعه این ضرورت را ایجاد کرده از این رو نیاز می باشد در حوزه بهداشت و درمان بیشتر کار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، علی ابوبکری در این رابطه اظهار داشت: حرکت خیرین در کارهای خیر، علاوه بر رضایت و رفاه مردم، خشنودی خدا را نیز به همراه دارد.

وی هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت این شهرستان را این گونه اعلام کرد: یکپارچه سازی خیرین، جلب مشارکت و مدیریت کمک های مردمی در جهت ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان از مهمترین اهداف این مجمع است. 

در ادامه این نشست شهردار تایباد گفت: توسعه فضاهای درمانی درجهت سهولت استفاده بیماران نقاط مختلف در این شهرستان یکی از اقدامات موثری است که باید این مجمع انجام دهند و در این زمینه این شهرداری آنچه در توان داشته باشد برای کمک انجام خواهد داد. 

ایوب سیدالحسینی افزود: جامعه امروز ما نیاز به خیرخواهی دارد و همه باید درحد توان در این زمینه کمک کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین کار خیر، مشارکت در بخش سلامت است زیرا برای اجرای تمام کارها به انسانهای سالم نیازمندیم.

 رئیس شورای شهر تایباد نیز افزود: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت مردمی می توان گام های اثربخش در زمینه بهداشت و درمان برداشت.

شیراحمد جهانی مطرح کرد: شناسایی بیماران محروم شهرستان و پرداخت کمک هزینه های درمانی به این قشر از اولویت های مجمع خیرین سلامت در این است.  

وی تصریح کرد: کمک به بیماران نیازمند و از همه مهمتر کمک به زیرساخت های درمانی شهرستان از دیگر اهداف این مجمع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز