خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آبیک تاکید شد؛

بهسازی جاده بهجت‌آباد عملیاتی شود/مردم در انتظار تحقق وعده مسئولان

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۵۳

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک بر بهسازی و آسفالت جاده روستای بهجت‌آباد شهرستان آبیک که مقرر شده بود سال گذشته عملیاتی شود، از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک با حضور فرماندار آبیک، تنی چند از مسئولان استان قزوین و نمایندگان ادارات کل استان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه با گلایه از مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین نسبت به عملیاتی نشدن بهسازی وآسفالت جاده روستای بهجت‌آباد اظهار کرد: برای بهسازی و آسفالت جاده این روستا طبق قول مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین، چندین مرتبه به مردم قول داده‌ایم اما تاکنون عملیاتی نشده است.

وی افزود: در سال 97 هیچ پروژه راه روستایی از سوی راه و شهرسازی استان قزوین در شهرستان آبیک اجرایی نشده اما در شهرستان‌های دیگر پروژه اجرا شده است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: جاده بهجت‌آباد دارای چاله چوله‌های بسیاری است و می‌طلبد که آسفالت و بهسازی این جاده صورت گیرد در غیر این صورت حداقل زیرسازی انجام شود.

احمدپور اضافه کرد: با توجه به وضعیت بسیار نامناسب جاده روستای بهجت‌آباد مردم از جاده تازه‌آباد رفت و آمد می‌کنند  ولازم است به دغدغه مردم احترام بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: تا 15 روز آینده باید وضعیت راه‌های روستایی شهرستان آبیک تعیین تکلیف شود این در حالی است که اگر راه و شهرسازی پیمانکار معرفی کند در سال 98 اعتبار لحاظ می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: اگر در زمینه أخذ پیمانکار برای پروژه راه‌های روستایی شهرستان آبیک، مشکلی وجود دارد باید تدابیر لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

این مسئول تصریح کرد: فلسفه وجودی مسئولان رفع دغدغه مردم است و باید پاسخگوی مردم باشند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: زمستان که فصل سرما و یخبندان بود ، امکان اجرای پروژه راه وجود نداشت اما با توجه به گذشت بیش از 40  روز از فصل بهار لازم است درعملیاتی کردن پروژه‌های روستایی آبیک اقدام لازم صورت گیرد.

احمدپور تکمیل استخر اداره ورزش و جوانان را از مطالبه مردم  ومسئولان شهرستان ذکر کرد و گفت: تنها استخر شهرداری هم سالی چند بار تعطیل می‌شود که لازم است نسبت به تکمیل استخر اداره ورزش تدبیری اندیشیده شود.

تکمیل ساختمان دامپزشکی با 200 میلیون تومان

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به ساخت ساختمان شبکه دامپزشکی شهرستان آبیک طی پنج سال اخیر اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه حداقل دو میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا بتوانیم از مکان فعلی به این ساختمان جدید منتقل شویم.

وی افزود: اگر اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ساختمان شبکه دامپزشکی تخصیص داده شود، این پروژه نهایت 3 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته موردی از آنفلوآنزای مرغی در استان قزوین اتفاق نیفتاده و در حال حاضر وضعیت بیماری‌های دامی و طیور و آبزیان با نظارت‌هایی که انجام می‌شود، بسیار خوب است.

70 درصد جمعیت بشاریات ساکن روستا هستند

معصومه شیشه‌گرها بخشدار بخش بشاریات در این جلسه گفت: 70 درصد جمعیت بخش در روستاها ساکن هستند که حتی یک سالن ورزشی هم ندارند  و سالن ورزشی روستای نودوز هم نیمه کاره است و نیاز به تکمیل دارد.

وی افزود: مطالبات زیادی در حوزه ورزشی از سوی مردم وجود دارد که می‌طلبد نسبت به تکمیل سالن ورزشی روستای نودوز اقدام شود تا مردم تعدادی از روستاها بتوانند از این فضای ورزشی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز