خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر :

نشست‌های جمعی می‌تواند زمینه ساز بسیاری از اقدامات ارزشمند باشد/تفکر فردی مدیریتی باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۴۷

فرماندار رودسر گفت: نشست های جمعی می‌تواند زمینه ساز بسیاری از اقدامات ارزشمند باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در دیدار با فرمانداران لنگرود و لاهیجان با اشاره به تعامل سازنده ما بین شهرستانهای همجوار بیان کرد:یکی از راههای کسب موفقیت مدیران ارشد اجرایی در شهرستانها جمع آوری مشترکات شهرستانی و برقراری ارتباط محوری و دائم است که یقینا می تواند در رشد و ارتقای شهرستانهای همجوار تاثیرآفرین باشد .

وارسته بهدانی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه به تنهایی حاصل نمی‌شود و صرفا نمی تواند در یک مجموعه استانی به یک شهرستان محدود شود افزود : اگر می خواهیم شهرستان را ارتقا دهیم باید به همان میزان در ارتقا استان با کمک شهرستانهای مجاور و ارائه طرحهای نوآورانه و با برگزاری نشست های مختلف تبادل فکر و نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اشتراکات شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان خصوصا در بخش چای گفت: با ارائه طرح و برنامه می‌توانیم تعامل شهرستانها را در تقویت و رونق بخشی بیشتر به این محصول افزایش دهیم .

وی تاکید کرد: با بررسی بیشتر می توان محصولات مشترک بسیاری را برنامه ریزی کرد و در همان راستا با تعامل به یک هدف مشترک رسید .

فرماندار لنگرود در این دیدار با اشاره به پروژه ملی جاده ساحلی چمخاله به رودسر افزود : اقدامات شهرستان لنگرود در این پروژه با توجه به اعتبارات صورت گرفته است و شهرستان رودسر نیز می تواند با جلسات و راهکارهای مختلف نسبت به دریافت اعتبار و اتمام تعهدات در این زمینه اقدام نماید تا این پروژه بزرگ که از اشتراکات دو شهرستان لنگرود و رودسر است به پایان برسد .

فرماندار لاهیجان نیز از حسن نیت و حضور وارسته تشکر کرد و گفت : یقینا کار گروهی و تعامل سازنده بهتر می تواند شهرستان‌ها را به رشد و توسعه نزدیک سازد و الحمدلله ظرفیت های خوب لاهیجان می تواند زمینه ساز ارتقا سایر شهرستانها را نیز فراهم سازد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز