خبرگزاری کار ایران

عیدعلی کریمی بیان کرد؛

انباشت تولیدات در واحدهای قزوین برای فروش گران‌تر/کارگر و کارفرما مکمل هم هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۶۶

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: بسیاری از واحدهای استان قزوین اجناس را انباشته کرده‌اند تا گران بفروشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیدعلی کریمی در اجتماع بزرگ کارگران استان قزوین که در مجوعه ورزشگاه کارگران شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده که وظیفه داریم رونق تولید با دست توانمند جامعه کارگری شکل بگیرد و بتوانیم با همت و هماهنگی با تمام مسئولان به این شعار رهبری تحقق ببخشیم.

وی تحریم را فرصتی برای ایران اسلامی ذکر کرد و افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی کارگران را به کار نگرفته‌اند این در حالی است که تا پایان فروردین ماه شرکت‌ها را تعطیل کرده بودند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با بیان اینکه کارگران از امنیت شغلی برخوردار نیستند، ادامه داد: کارگر و کارفرما مکمل هم هستند اگر کارگری قرارداد سفید امضا بکند نباید انتظار داشت که کارگر آن خروجی لازم را از کارش داشته باشد .

کریمی اضافه کرد: بسیاری از واحدهای  استان قزوین اجناس را انباشته کرده‌اند تا گران بفروشند و تولیداتی که دارد ، صورت می‌گیرد دو برابر تا 5 برابر گران کرده‌اند به عنوان  نمونه  تا دیروز ماکارونی 2 هزار و 500 تومان بود اما امروز  بالای 5 هزار تومان شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت لوازم خانگی و دیگر اجناس و وسایل  سیر صعودی داشته  است.

این مسئول تصریح کرد: قرار بود هفته کارگر افزایش حقوق کارگران پرداخت شود اما با تورم  30 الی 40 درصدی در فروردین ماه  امسال مواجه بودیم این در حالی است که هنوز کارگر همان حقوق قبلی را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز