خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج با بیش از 80 مشارکت کننده

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۷۶

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج از 9 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین خبر داد.

علی اصغر حاجی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: نمایشگاه جهیزیه عروس و  ملزومات ازدواج از تاریخ 9 لغایت 13 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می شود.

حاجی محمدی عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع و با حضور بیش از 80 مشارکت کننده برپا خواهد شد.

وی افزود : برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برپایی نمایشگاه جهیزیه عروس و  ملزومات ازدواج  است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین یادآور شد: مشارکت‌کنندگان از استان‌های قزوین، تهران،البرز،  مرکزی، همدان،آذربایجان شرقی ،اردبیل، اصفهان ،کردستان و... تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

حاجی محمدی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه جهیزیه عروس و  ملزومات ازدواج  در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) ، جنب صدا و سیما پذیرای جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز