خبرگزاری کار ایران

حمید رسایی در قزوین :

برخی لیبرال‌های داخلی درصدد فشار به رهبری هستند/ امروز بعضی از اصول‌گراها هیچ تفاوتی با اصلاح‌طلبان آمریکایی ندارند/لباس سپاه برتن می‌کنند اما معتقد به عضویت در CFT هستند/ قلبا منتظر امام زمان (عج) هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۲۱

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: برخی سکولارها و لیبرال‌های داخلی که تریبون ،قدرت و پول دارند درصدد فشار به رهبری هستند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که رهبری مجبور شود در برابر نظام سلطه کوتاه آید.اصلاح‌طلب و اصول‌گرا هم ندارد در هر دو طیف چنین افرادی وجود دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام حمید رسایی که در تجمع بزرگ یاران انقلاب مسجد جامع  شهر محمدیه شهرستان البرز استان قزوین سخنرانی می‌کرد ، همچنین افزود: افرادی که در صف مبارزه و مقابله با نظام سلطه قرار دارند، قلبا منتظر امام زمان (عج) هستند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گذشت آن زمانی که واژه اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی با واقعیت‌های سیاسی جامعه تطبیق داشته باشد؛ امروز برخی اصول‌گراها هیچ تفاوتی با اصلاح‌طلبان امریکایی ندارند.

رسایی اضافه کرد: مگر مجلس اصول‌گرا نبود که قانون برجام را در 20 دقیقه سر و تهش را به هم آورد در حالی که مقام معظم رهبری صراحتا اعلام کرده بود روی این موضوع در مسیر قانونی کار انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: طرف در مجلس لباس سپاهی بر تن می‌کند و عکسش را می‌گیرد و در شبکه‌ها می‌گذارد که ما فریب بخوریم بعد مصاحبه می‌کند و می‌گوید که ایران باید عضو cft شود.

وی افزود: زمانی که آمریکایی‌ها سپاه را تحریم کردند طرف در یک سخنرانی  از سپاه دفاع می‌کند که جای قدردانی دارد اما در زمان تبلیغات انتخاباتی مطلب دیگری گفته بود که منظورش سپاه بود.

برخی اصول‌گرایان در کنار فتنه‌گرانند

رسایی از طرفداران پیشین احمدی‌نژاد سپس ادامه داد: در سال 93 بودجه دفاعی کشور 13.5 هزار میلیارد تومان بود که با کاهش این بودجه، میزان تخصیص آن سه هزار میلیارد تومان شد.

برخی لیبرال‌های داخلی درصدد فشار به رهبری هستند/ امروز بعضی از  اصول‌گراها هیچ تفاوتی با اصلاح‌طلبان آمریکایی ندارند/لباس سپاه برتن می‌کنند اما معتقد به عضویت در CFT هستند/ قلبا منتظر امام زمان (عج) هستیم

وی اضافه کرد: در سال 88 که کودتا شد صف‌بندی‌ها به هم خورد و برخی اصول‌گرایان در کنار فتنه‌گران قرار گرفتند، برخی کنار بودند، برخی سکوت کردند و برخی رضایت دادند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی صف‌بندی امروز را دو جریان انقلابی و غیرانقلابی دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشمکش ‌و درگیری‌های فرهنگی، سیاسی، انتخاباتی و اقتصادی بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان نیست بلکه بین انقلابی‌ها و غیرانقلابی‌ها‌ی درون نظام است.

رسایی بیان کرد: مردم تکلیف خود را با ضد انقلاب می‌دانند و فریب آنها را نمی‌خورند اما فریب غیرانقلابی‌ها را می‌خورند؛ کسانی که از گذشته پشیمان هستند و زمانی در خطبه‌های نمازجمعه صحبت‌های داغ و ضد استکباری می‌کردند اما امروز دیگر آن آدم نیستند.

وی افزود: زمانی مسئولی زندگی عمومی مردمی داشت اما امروز زندگی لاکچری دارد و با شکم‌سیرها قابل رقابت است.

 سیستم اجرایی در بحران سیل ناامیدکننده بود

رسایی ادامه داد: ریش بلند داشتن، بستن بیشتر یقه،صلوات بلند فرستادن با شنیدن نام رهبری نشانه شخصیت و نیروی انقلابی نیست بلکه انقلابی یعنی اینکه مانند توده زندگی کند، برای خدمت به مردم سر ازپا نشناسد، شب و روز نداشته باشد، به فکر مستضعفان باشد و ضد امریکایی باشد و تب و تابش با مستضعفان باشد.

وی اضافه کرد: انقلابی یعنی جهت‌گیری و مدیریتش در راستای خدمت به توده‌های عمومی مردم باشد نه اینکه مردم برایش مهم نباشد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل بسیاری از مسائل را روشن کرد، خاطرنشان کرد: زمانی که سیل در استان‌ها آمد دستگاه‌های دولتی و مدیران خارج از کشور بودند و رئیس‌جمهور هم پیدایش نبود اما بچه‌های سپاه و نیروهای مردمی و بسیج پای کار بودند و در گل و خرابی درکنار مردم بودند گرچه برخی ارگان‌ها مانند هلال احمر و برخی استانداران مانند استانداران خوزستان و مازندران پای کار بودند اما کلیت سیستم اجرایی ناامیدکننده بود.

رسایی ادامه داد: تمام توجه نظام استکبار این است که انقلابی‌ها سر کار نباشند و غیرانقلابی‌ها رهبری را در اختیار داشته باشند تا بتوانند ولایت فقیه غیرانقلابی روی کار آورند که کور خوانده‌اند چرا که جانشینی امام زمان (عج) قاعده الهی است.

وی اضافه کرد: نظام سلطه به دنبال این  است تا با فشار اقتصادی و روی کار آوردن غیر انقلابی‌ها رهبری را در اختیار خود داشته باشند تا مجلس، دولت و رئیس قوه قضائیه غیرانقلابی روی کار آید.

وی اضافه کرد: در سال 92، پنج تا 6 وزیر ثروت 300 میلیاردی تا یک هزار میلیاردی داشتند چنین وزیری نمی‌تواند به فکر مستمندان باشد و نمی‌تواند آنها را درک کند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیری که پنج سال وزیر راه و شهرسازی بود و سپس استعفا داد به رئیس‌جمهور بیان می‌کند که در سیاست‌های مسکن حرف‌مان یکی نیست در حالی که در این مدت آجر روی آجر نگذاشت و مسکن مهر را قوطی کبریت خواند.

سیاست دشمنان در ایران تشکیل تروریست است

رسایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان اذعان می‌کنند تحت تاثیر فضای موجود، شعار سرنگونی جمهوری اسلامی را مطرح و چپ‌روی کردیم. این موضوع مربوط به  20 سال پیش بود.اکنون باید این چپ‌روی را اصلاح کنیم.

وی افزود: اقشاری از مردم شعار سرنگونی رژیم ایران را نمی پذیرند. اوضاع اکنون به گونه‌ای است که این امکان به طور جدی وجود دارد که جمهوری اسلامی بماند اما حاکمیت جمهوری اسلامی از بین برود.

مسئول هفته‌نامه 9 دی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که نباید شعار سرنگونی جمهوری اسلامی را مطرح کنیم، بلکه سیاست ما در ایران باید تشکیل تروریست، دیکتاتوری و ضد ولایت فقیه باشد. یعنی تلاش برای جذب نیروهایی که جمهوری اسلامی را می خواهند اما ولایت فقیه نباشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز