خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اصلاح طلبان کردستان:

دولت خاتمی پاک‌دست‌ترین دولت تاریخ ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۵۳

رئیس شورای اصلاح طلبان کردستان گفت: مردم ما غالبا اصلاح طلب و دارای مشی اعتدال گرایی هستند و امید است با عقلانیت و همگرایی در اردیبهشت96 موفقیت دیگری برای کشور و استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس احمدی عصر امروز در نشست هم اندیشی اصلاح طلبان کردستان با بیان اینکه بزرگترین حماسه تاریخ انقلاب با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید محقق شد، گفت: خوشبختانه امروز در کل کشور ریل توسعه به جریان درآمده و این به معنای نبود مشکلات نیست بلکه برای رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده آل فاصله وجود دارد.

وی به مقایسه وضعیت اقتصاد و سیاست دولت تدبیر و امید با دولت پیشین پرداخت و گفت: زمانی دولت سکان امور اجرایی کشور را بر عهده گرفت تنها 700 هزار بشکه نفت صادر می شد در حالی که امروز به 4 میلیون بشکه نفت افزایش یافته و این جای خرسندی دارد.

رئیس شورای اصلاح طلبان کردستان ادامه داد: به لحاظ دیپلماسی تغییر شگرفی در شیوه‌ی ارتباط با کشورهای مطرح دنیا ایجاد شد و عظمت ایران به همگان اثبات گردید همچنین در حوزه راه، صنعت و معدن نیز پیشرفت چشمگیری شکل گرفت.

احمدی با اشاره انتخابات سال گذشته مجلس گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 به طور شایسته از اصلاح طلبان حمایت شکل نگرفت به گونه ای که در بعضی از شهرستان ها کاندیدای اصلاح طلب معرفی نشد و امید است با عزم جدی بتوانیم برنامه جامعی را در راستای تحقق اهداف تدوین کنیم.

وی ابراز داشت: رکود و بیکاری از جمله مشکلاتی است که دامنگیر کشور و استان گردیده و امیدواریم بتوانیم از تجارب گذشته در جهت بهبود عملکرد خویش گامهای استوارتری را برداریم.

رئیس شورای اصلاح طلبان کردستان اظهار داشت: همانطور که در سال 92 توانستیم مدیریت و برنامه ریزی را جایگزین بی برنامه گی کنیم در اردیبهشت 96 نیز همسو و همگرا برنامه های پی ریزی شده را تکمیل خواهیم کرد.

احمدی دولت خاتمی را پاک دست ترین دولت در دولت تاریخ ایران خواند و افزود: رشد اقتصادی و امنیت پایدار شغلی در آن دوره محقق شد و در دولتهای نهم و دهم شاهد کاستی ها در بیشتر حوزه ها بودیم و دولت تدبیر و امید توانست آوار برداری مطلوبی از این شرایط به وجود آمده را داشته باشد و بستر رشد را برای آینده فراهم کند.

وی گفت: مردم ما غالبا اصلاح طلب و دارای مشی اعتدال گرایی هستند و امید است در اردیبهشت 96 با عقلانیت و همگرایی موفقیت دیگری برای کشور و استان صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز