خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

انتصاب بانوان شایسته را در پست‌های مدیریتی با باور راسخ دنبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۵۶

فرماندار نظرآباد گفت: پیرو عقیده و توجه استاندار البرز، انتصاب بانوان شایسته را در پست های مدیریتی با باور راسخ دنبال می کنم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد در مراسم معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد که ظهر سه شنبه در فرمانداری نظرآباد برگزار شد، افزود: حسن توجه استاندار البرز برای اعتماد به توانمندی های بانوان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: استاندار البرز با نگاهی دقیق و حساسیتی ویژه به انتخاب و انتصاب افراد در مناصب مدیریتی استان می پردازند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در این مراسم گفت: اعتماد و باور استاندار البرز برای انتصاب ۲ بانو در پست های سرپرستی معاونت فرمانداری های نظرآباد و فردیس قابل تقدیر است. 

مریم اسماعیلی فرد افزود: این انتصاب گامی مهم در مسیر تحقق وعده دولت مبنی بر تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان از مناصب مدیریتی است.

وی عنوان کرد: پست مهم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در سالی که قرار است انتخابات برگزار شود، بسیار حائز اهمیت است که نشان از اعتماد به بانوان البرز دارد.

اسماعیلی فرد افزود: معتقد هستیم منعی برای نقش آفرینی مثبت زنان در جامعه اسلامی وجود ندارد و دلیل انتخاب ایشان توانمندی و کارآیی است.

وی گفت: سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد به طور حتم به گونه ای اقدام می‌کند که الگویی شایسته برای تمامی بانوان باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد نیز در ادامه با قدردانی از حسن اعتماد و توجه استاندار البرز اضافه کرد: برنامه محور و منسجم در راستای نیل به آرمان های نظام و اهداف دولت تدبیر و امید حرکت خواهم کرد.

راضیه نظری گفت: باور استاندار البرز به توانمندی‌های بانوان بسیار ارزشمند است و امید دارم که با تلاش روز افزون پاسخگوی این اعتماد باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز