خبرگزاری کار ایران

رزم حسینی مطرح کرد:

واگذاری امتیاز بهره برداری از اماکن تاریخی به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۵۴

استاندار خراسان رضوی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر: رضایت مندی نسبتا خوبی برای زائران نوروزی ایجاد شد/واگذاری امتیاز بهره برداری از اماکن تاریخی به بخش خصوصی استاندار خراسان رضوی گفت: با تلاش دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر، در ایام نوروز ۹۸ رضایت مندی نسبتا خوبی برای زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف خدماتی و امنیتی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر و نوروزگاه خراسان رضوی که در محل هتل خورشید تابان مشهد برگزار شد، اظهار کرد:امیدواریم هرساله روند خدمت رسانی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) بهبود پیدا کند و بتوانیم خدمات شایسته تری در حوزه های گوناگون ارائه کنیم.

وی افزود: با تلاش همکاران بنده در دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر، زائران نوروزی حرم مطهر امام رضا(ع) با رضایت مندی نسبتا خوبی مشهد مقدس را ترک کردند لذا باید از تلاش های دستگاه های خدمات رسان تقدیر و تشکر کنم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنان خود یکی از اولویت های استان را واگذاری بهره برداری اماکن تاریخی و میراث فرهنگی به بخش خصوصی برشمرد و گفت: به منظور استفاده شایسته از پتانسیل های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ظرفیت های این بخش به فعالان بخش خصوصی واگذار می شود. 

وی ادامه داد: در نخستین گام اوایل امسال منطقه توس به عنوان یکی از ظرفیت های تاریخی و گردشگری به شهرداری مشهد واگذار شد و عملیات اجرایی برای بازپیرایی این منطقه به همت مدیریت شهری آغاز شده است و به مرور زمان دیگر اماکن میراثی هم به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت های توسعه گرا، از ابتدای هفته آینده نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل و مسئولیت توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان ها به این نهاد واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز