خبرگزاری کار ایران

اجرایی شدن 58 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، از اجرایی شدن 58 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 272 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه فنی، اظهار کرد: عملیات اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران برای امنیت حضور سرمایه گذاران در جهت احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد اجرا و مهیا می شود.

وی افزود: در سال گذشته 58 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 272 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی از قبیل برق، راه و ابنیه، گازرسانی، روشنایی و آبرسانی برای صنعتگران اجرا شده است.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: در اجرای زیرساخت ها برای صنعتگران در هر شرایطی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا واحدهای صنعتی و تولیدی سریع تر فعالیت اقتصادی خود را شروع کنند و به چرخه تولید و اشتغال متصل شوند ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز به بهره برداری می رسند.

وی خاطر نشان کرد: استان ظرفیت های اقتصادی مناسب فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه های مشترک با سایر دستگاه ها، باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر را در سال جدید برای واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم آوریم و به عنوان سربازان حوزه صنعت از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید بیشتر صاحبان صنعت، استفاده کنیم.

 استان خراسان رضوی با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و بالغ بر 2600 واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی افزون بر 75 هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز