خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

واگذاری 7 زون صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۱۵

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی گیلان طی بازدید از شهرک صنعتی رشت از واگذاری 7 زون صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی‌گیلان طی بازدید از شهرک صنعتی رشت تعداد زون‌های صنعتی قابل واگذاری در این شهرک  را 7 زون بیان کرد و افزود: برق و الکترونیک، نساجی، سلولزی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و صنایع غذایی جزو زون‌های شهرک صنعتی سفیدرود رشت هستند.

احمد علی شهیدی با اشاره به 209 قرارداد منعقد شده در شهرک صنعتی سفیدرود رشت تصریح کرد: 61 واحد صنعتی تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و بر اساس پروانه ساخت برای 1526 نفر ایجاد اشتغال شده است .

وی خاطرنشان کرد: احداث‌خطوط 20 کیلوولت برق داخلی شهرک، احداث خطوط شبکه روشنایی داخلی شهرک، تامین آب و احداث شبکه آب داخلی ، تامین گاز و احداث شبکه گاز داخلی، ساخت شبکه جمع‌آوری فاضلاب داخلی، کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی از جمله اقدامات انجام شده و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی این شهرک در دست ساخت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به مزایای شهرک سفیدرود رشت خاطرنشان کرد: قرار داشتن در مرکز استان به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل مزایای این شهرک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز