خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از 12 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۹۳۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری 12 واحد صنعتی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی خراسان رضوی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود مهدی‌زاده مقدم در نشست هیات مدیره این شرکت اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ما رونق مستمر واحدهای صنعتی در استان است که با سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به این مهم دست پیدا کردیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحدهای صنعتی انجام داده و با جدیت نیز همانند گذشته اجرا می شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: این واحدها با سرمایه بیش از یک هزار و 219 میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم 460 نفر در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری و بر اساس اولویت ها توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را انجام می دهیم تا ضمن تقویت بخش تولید، زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در صنعت استان فراهم شود.

وی تأکید کرد: مهمترین وظیفه ما ایجاد و توسعه زیرساخت ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی است زیرا سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت ها در شهرک‌های صنعتی مستقر شده تا ازآن استفاده و بهره مند شوند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک قابل واگذاری و 2 شهرک در حال احداث زمینه استقرار 2 هزار و 408 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 71 هزار 836نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز