خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جوان برگزار می‌شود؛

نشست ویدئوکنفرانس سیل مهربانی همکلاسی‌ها در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۵۶

نشست ویدئو کنفرانس سیل مهربانی همکلاسی‌ها با هدف ارتباط با تشکل‌های دانش‌آموزی، معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های معین و مناطق سیل‌زده در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین وطنی در این باره گفت: همزمان در سراسر کشور در ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان، طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در مدارس استان البرز اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تلاش، ایثار میان دانش‌آموزان، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از سیل و انسجام هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای مدارس در روز چهارشنبه ساعت 10 صبح اجرا می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش‌آموزی، رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و کارشناس معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

وطنی ادامه داد: این طرح در مدرسه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پاکت‌هایی برای جمع‌آوری وجوه نقدی میان علاقمندان توزیع می‌شود، اظهار داشت: وجوه نقدی اهدایی بعد از جمع‌آوری از دانش‌آموزان، فرهنگیان و غیره بعد از صورتجلسه به حساب سایر منابع کمک‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان واریز می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البر یادآور شد: اقلام غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط واحدهای آموزشی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال و بعد از تجمیع و هماهنگی با ستاد مرکزی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز