خبرگزاری کار ایران

90درصد ورزشکاران بردسکن فاقد بیمه‌ ورزشی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۷۵

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: شهرستان بردسکن 6 هزار نفر ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی دارد که 90 درصد آنها فاقد بیمه ورزشی می باشند.

محمد دانشور ثانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در شهرستان بردسکن تنها هزار ورزشکار ساماندهی و دارای  کارت بیمه ورزشی هستند.

وی اظهارداشت: یکی از شاخص های مهم در تخصیص اعتبارات به شهرستان ها  تعداد ورزشکاران سازمان یافته  آن است که در بردسکن متاسفانه ورزشکاران رغبتی به بیمه ورزشی ندارند.

وی بالا بودن هزینه بیمه ورزشی را یکی از دلایل بیمه نکردن ورزشکاران اعلام کرد و برتوسعه بیمه ورزشی تاکید کرد.

وی  اظهارداشت:  با توجه به وضعیت تورم  هیچ افزایش قیمتی در اجاره بهاء اماکن ورزشی در سال جاری نخواهیم داشت و ورزشکاران می توانند با همان قیمت سال قبل از اماکن ورزشی استفاده کنند.

دانشور افزود: در حال حاضر روزانه  500 نفر از ورزشکاران  از جمله در رشته های فوتبال، فوتسال و والیبال در بخش بانوان و برادران از اماکن ورزشی استفاده می کنند.

وی بیان کرد: شهرستان بردسکن 25 هیات ورزشی  فعال دارد و با پی گیری ها و  برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد دهمین همایش ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور در مردادماه امسال به میزبانی  این شهرستان برگزار شود.

وی بر ساماندهی باشگاههای ورزشی بخش خصوصی در شهرستان بردسکن تاکید کرد و گفت: متاسفانه این باشگاه‌ها فاقد مجوز فعالیت هستند که می طلبد برای تمدید اعتبار فعالیت و اخذ مجوز اقدام کنند در غیر این صورت  طبق قانون با باشگاههایی که مجوز لازم را نداشته باشند برخورد خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن یکی از مشکلات اماکن ورزشی  و تیم های ورزشی این شهرستان را  کمبود تجهیزات و وسایل ورزشی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان بردسکن از جمله شهرستان های استان است که هیچ پروژه نیمه تمام ورزشی ندارد.

دانشور  تعمیر و مرمت و بهسازی سرایداری های مجموعه های ورزشی شهید اسماعیلی بردسکن و امام بخش انابد ، احداث چمن مصنوعی ، احداث سالن های ورزشی  تخصصی، توسعه خانه های ورزش روستایی، و ایجاد سبتیک با هدف جمع آوری آب های زاید استخر سرپوشیده ثامن را از مهم ترین اولویت ها و برنامه های  کاری این اداره در سال 98 برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز