خبرگزاری کار ایران

پوررضا در گفتگو با ایلنا:

«بر سر دوراهی» برای بازیگر و مخاطب چالش‌برانگیز است/ نمایش کلنجارهای بین پدران و پسران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۴۵

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که سریال نوروزی «بر سر دوراهی» را روی آنتن دارد، درباره ویژگی‌های این مجموعه سخن گفت.

اسماعیل پوررضا (بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» اظهار کرد: در این سریال نقش ناصر پدر حامد را بازی می‌کنم. خانواده او نیمه سنتی و نیمه مدرن و دچار معضلاتی است. به طور کل این سریال مشکلات اجتماعی و خانوادگی را بررسی می‌کند که اکثر جامعه مبتلا به آن هستند و به نوعی برای افرادی که جوان در خانه دارند می‌تواند جذاب باشد.

وی افزود: مسائلی چون بیکاری، مشکلات معیشتی، اشتغال و ارتباطات اجتماعی در این سریال بررسی می‌شود که خیلی به روز هستند و مردم به آن علاقمندند.

این بازیگر قدیمی با اشاره به تایم کوتاه تصویربرداری تاکید کرد: برنامه‌ریزی مجموعه فشرده بوده و ما گاها روزی بیش از ۱۲ ساعت کار می‌کنیم اما تلاش داریم با کیفیت مطلوب اثری ارائه دهیم که بینندگان از آن راضی باشند و به این صورت پیگیر سریال شوند.

پوررضا در ادامه گفت: قبل از آغاز کار با آقای عنقا به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده و آقای توفیقی کارگردان چندین جلسه داشتیم و در جریان قصه قرار گرفتیم، درباره نکات مبهم و جزئیات هم که در طول فیلمبرداری گفتگو می‌شود و از این بابت مسئله‌ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: حامد پسری است که علاقه دارد روی پای خودش بایستد و با تفکر خودش زندگی خود را اداره کند. او با توجه به امکانات خود و اوضاع و احوالش می‌کوشد تا سبب اتفاقات مثبتی شود اما اغلب به بن‌بست می‌خورد. کلنجار بین پسران و پدران در نسل‌های مختلف همیشه بوده و ناشی از دیدگاه و جهان‌بینی آنهاست که ما دراین سریال نیز شاهد آن هستیم.

بازیگر فیلم «مسافران» درباره هم‌بازی‌های خود در این سریال گفت: با خانم آقاکاشی در سریال «هیات مدیره» هم نقش یک زوج پردردسر خوشبخت را بازی می کردیم. آقای عنایت بخشی هم که از خاطرات دوران جوانی ما است. ما با هم سال ۴۵ در گروه هنر ملی کارهای بسیار باارزش تئاتری داشتیم و گاهی در پشت صحنه از آن ایام یاد می‌کنیم. از نوشته‌های بسیار باارزش آقایان بیضایی، حاتمی و جوانمرد که یادآوری این آثار هم واقعا شعف‌انگیز است. 

پوررضا با اشاره به متن «بر سر دوراهی» نیز تصریح کرد: این متن با تسلط و اشرافی که عنقا روی آن دارد برای بازیگر و البته مخاطب جای کلنجار می‌گذارد. با دوستان جدیدی هم در این سریال آشنا شدم از جمله آقای گودرزی و خانم شریفی‌نیا که صحبت‌ها و خاطرات شیرینی را همراه با کار برایمان ایجاد کرده است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه خودتان اگر بر سر دوراهی قرار بگیرید چه می‌کنید، گفت: بستگی به نوع اتفاق و درگیری دارد که باید برای آن راه چاره پیدا کنیم و همه چیز به جهان بینی و شناخت از شرایط اجتماعی مربوط می‌شود. به هر حال ما تلاش می‌کنیم راه‌حل پیدا کنیم و به نتیجه درست و معقول‌تری دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز