خبرگزاری کار ایران

‌معاون سیاسی استاندار یزد:

احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف و قانونمند هستند/ ضرورت ورود احزاب به آسیب های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۷۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اشتراکات گروه‌ها و تشکل های سیاسی، گفت: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف و قانونمند در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد ترحمی ‌در نشست مشترک با دبیران احزاب استان یزد به بیان محورهای اساسی حوزه سیاسی در ارتباط با ا‌حزاب استان پرداخت و اظهار داشت: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف ‌و قانونمند در جامعه هستند و برنامه‌های ما نیز در حوزه سیاسی استان کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی است.

وی ‌ادامه داد: نشست با فعالین تشکل‌های سیاسی و احزاب قانونی لذت بخش است زیرا با افرادی سر و کار داریم که دارای شناسنامه، مرامنامه و برنامه هستند؛ براساس خرد جمعی و عقلانیت گروهی تصمیم گیری می کنند و در عین اینکه مطالبه‌گر هستند به پاسخگویی نیز توجه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: اعتقاد داریم فعالیت حز‌بی یک ارزش و مزیت است و با تاکید بر اشتراکات احزاب همچنین پرهیز از پرداختن به اختلافات، پیشنهاد برگزاری و اجرای برنامه‌های آموزشی مشترک در محل خانه احزاب را داریم.

‌ترحمی با اشاره به اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و ضرورت ورود احزاب به چنین موضوعاتی عنوان کرد: از احزاب و تشکل های سیاسی خواستاریم به موضوعات و آسیب های اجتماعی نیز ورود کنند و در این حوزه مطالبه گر باشند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این نشست گفت: نقش احزاب و جایگاه آنها برا‌ی همگان روشن است و همه بدان واقف هستیم.

‌سیدمهدی طلای مقدم ‌ادامه داد: گفت ‌و گوها قطعا احتلافات را از بین می برد و اگر در موضوعات مختلف دیدگاه های خود را بیان نکنیم و پاسخ را نشنویم باعث تشدید اختلاف و در نهایت دشمنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احزاب نیز باید این رویه را دنبال کنند تا به تفاهم و همدلی برسند، اضافه کرد: از احزاب استان این درخواست را داریم با رویکرد جدیدی که در استان به وجود آمده، بیائیم گله ها را باز‌گو و گفت و گو کنیم.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست دبیران احزاب استان ضمن معرفی تشکل های سیاسی که در آن فعالیت دارند، مسائل، مشکلات و تنگناها‌ی پیش رو را مطرح و در ارتباط با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، ‌فرهنگی و اقتصادی کشور و استان مطالب خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز