خبرگزاری کار ایران

سردار کمالی خبرداد:

اعزام مشمولان مناطق سیل زده به سربازی ۲ ماه به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۰۲۱

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از به تعویق افتادن اعزام به خدمت مشمولان سربازی مناطق سیل زده به مدت ۲ ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره تصمیم ستاد کل نیرو‌های مسلح در مورد تعویق اعزام و مرخصی سربازان مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران اظهار کرد: با عنایت به حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران که خسارت‌های سنگین به خانه ها، مزارع مردم و همچنین به شهر‌ها و روستا‌ها وارد ساخته، ضمن ابراز تاسف و تاثر، ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با توجه بررسی‌های انجام شده در خصوص اعزام مشمولین و سربازان وظیفه تصمیماتی را اتخاذ کرد.

وی افزود: بر این اساس اعزام مشمولین مناطق سیل زده آق قلا، گمیشان، آزاد شهر، بندرترکمن، سیمرغ و بعضی از روستا‌های بابلسر، میان رود، بهشهر نگاه، سوادکوه شمالی، ۲ ماه تعویق خواهد افتاد و اعزام مشمولین شهر‌ها و بخش‌های فوق در مورخ ۹۸/۱/۱۹، ۹۸/۲/۱ و۹۸/۲/۱۹ متاقبا اعلام خواهد شد.

سردار کمالی با بیان اینکه نیروی انتظامی می‌تواند بخش‌های دیگری که با مشکل مواجه هستند اعزام آن‌ها به تعویق بیاندازد گفت: کارکنان وظیفه مناطق فوق که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند، به مدت یک ماه به مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد. سایر سربازان مناطق فوق که به شهر‌های آن‌ها خسارت جدی وارد نشده است از حداکثر یک هفته مرخصی اضطراری برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: سربازان یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این استان‌ها که در مأموریت بوده و در حال کمک به مردم هستند، یک ماه مرخصی اضطراری آنان در اختیار فرماندهان یگان‌ها بوده، انشاءالله پس از پایان ماموریت داده خواهد شد. جزئیات موضوع پس از بررسی همه جانبه این حادثه و وضعیت حادثه دیدگان مطابقا اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز