خبرگزاری کار ایران

عراقچی مطرح کرد:

نقش موثر مدیریت شهری مشهد در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۵۴

معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه گفت: مدیریت شهری مشهد در جذب سرمایه‌ گذار و گردشگر خارجی نقش موثری دارد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدعباس عراقچی در مراسم افتتاحیه مجموعه تفریحی گردشگری گیاه‌شناسی مشهد گفت: خوشحالم که امروز شاهد افتتاح این پروژه بزرگ و ارزشمند هستم که به صورت چند منظوره در اختیار زائران و مجاوران بارگاه مطهر امام رضا(ع) قرار می‌گیرد.‌

 وی افزود: در این پروژه شاهد جذب سرمایه‌گذار خارجی و توجه به گردشگری سبز هستیم، هم به لحاظ علمی و گیاه‌شناسی فضای جدیدی را معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: از مدیریت‌ شهری برای ایجاد این محیط تفریحی، علمی و فرهنگی که به صورت یک کار مشترک‌صورت گرفته است، قدردانی‌ می‌کنم.

معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه گفت: خوشحالم که در روزهای نخستین سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، مدیریت شهری مشهد اقدام به افتتاح این پروژه که در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر خارجی نقش موثری دارد، کرده است.

عراقچی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان علیه ملت ایران در نظر گرفته‌اند به امید خدا هر روز شاهد افتتاح چنین پروژه‌هایی در کشور باشیم و نشان دهیم  ملت ایران روی پا خود ایستاده و سختی‌ها را پشت سر می‌گذراند.

وی تاکید کرد: امیدوارم تا سال آینده فاز بعدی این مجموعه نیز افتتاح شود و در نهایت شاهد یک مجموعه عظیم در مشهد باشیم.

همچنین احمد نوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد مقدس گفت: یکی از مهمترین مشکلات امروز مشهد، ماندگاری زائران است و لذا تامین فضاهایی از این قبیل و در جهت غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت زائران از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که افزایش ماندگاری زائر را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز