خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم؛

اولین شهید ناجا در سال 98 در بردسکن تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۴۷

اولین شهید نیروی انتظامی کشور در سال 98 امروز با حضور مقامات نظامی و انتظامی استان در بردسکن تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بردسکن ، در مراسمی با حضور مسئولان نظامی و انتظامی خراسان رضوی ، امام جمعه شهرستان ، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم بردسکن پیکر شهید ستوان دوم هادی صفائی تشییع شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع امنیت از محل ستاد فرماندهی انتظامی  بردسکن پس از وداع خانواده شهید و قرائت زیارت عاشورا با شکوه خاصی تا میدان بسیج بردسکن تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش روستای خمی انتقال داده شد.

تقوی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: راه شهدا زنده است و این راه با قدرت ادامه دارد و امروز نظام جمهوری اسلامی و تمامی مردم و مسئولین این مرز و بوم مدیون و مرهون شهدا هستند.

وی افزود: اقتدار، امنیت و صلابت ارزشمند امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است و بر همین اساس باید عنوان کرد که استان خراسان رضوی در این میان یکی از امن ترین استان‌های کشور است و پلیس در راه برقراری نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و تا پای جان ایستاده است.

همچنین امام جمعه بردسکن گفت: بدون شک آرامش وامنیت درتمامی ایام سال بویژه درتعطیلات نوروزی مرهون تلاشها وفداکاری های نیروهای جان برکف انتظامی است و شهید صفایی درراه حفظ آرامش و امنیت به شهادت رسید و بی شک ازجایگاه والایی درپیشگاه خداوند متعال برخوردارخواهدبود.

علی اصغر امینی افزود: این روزها اگر درمرزهای این کشورامنیت است اگر درجامعه امنیت است فرزندانی از این دیار پاسبان این خاکند وما نمی بینیم آنها را که دلیرانه تاپای جان  دربرابر مزدوران داخلی راهزنان و مخلان نظم وامنیت مقاومت می کنند.

ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن نیز گفت:  شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو  این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود.

وی افزود:  شهیدان ،مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان و برهم زنندگان نظم و امنیت و صیانت از حریم امنیت عمومی ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاک‌شان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر کردند.

سرپرست فرمانداری  بردسکن  اظهارداشت: اگرچه خبر فقدان شهید سرافراز حریم امنیت عمومی ستوان دوم  هادی صفایی برای خانواده معظم وی و بازماندگان، اندوهی بزرگ است ولی راه پرفیض این مردان حق همواره ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدات دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت،درس عشق،ایثار و خدمت آموختند و  مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه ای دیگر بخشیده اند.

گفتنی است ، روز پنجشنبه گذشته  در پی اختلاف خانوادگی زن و شوهری در مشهد و تماس با پلیس، ماموران کلانتری سناباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران به دنبال حل و فصل ماجرا بودند که با شدت گرفتن اختلاف، مرد جوان که مسلح بود به سمت همسرش و دو مامور پلیس تیراندازی کرد که متاسفانه همسر وی کشته شد و دو مامور پلیس نیز به شهادت رسیدند و مرد جوان پس از این اقدام وحشیانه با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز